loading...
پی سی به روز
seyed بازدید : 59 شنبه 09 مرداد 1395 نظرات (0)

 

سونی نامیست که با تمامی تکنولوژی‌های موجود پیوند خورده و فقط به تلویزیون‌های عالی ۴K و گوشی‌های هوشمند باکیفیت محدوده نشده، چراکه این غول ژاپنی سازنده بسیاری از قطعات دستگاه‌های خود نیز هست.

برای توضیحات بیشتر به ادمه مطلب بروید...

seyed بازدید : 59 شنبه 09 مرداد 1395 نظرات (0)

تلگرام محبو‌ب‌ترین پیام‌رسان حال حاضر کشور است. البته محبوبیت تلگرام در بسیاری از جاهای دیگر نیز وجود دارد. این موضوع شاید به دلیل تاکید تلگرام بر امنیت کاربران در فضای مجازی باشد. اما از آنجایی که در فضایی مجازی امنیت مطلق معنا ندارد، تلگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

 

 

seyed بازدید : 57 شنبه 09 مرداد 1395 نظرات (0)

 

سردار کمال هادیانفر، رئیس پلیس فتا به کاربران ایرانی فضای مجازی توصیه کرده است از شبکه ی پیام رسان تلگرام استفاده نکنند.

برای مشاهده کامل گزارش به ادامه مطلب بروید...

 

seyed بازدید : 65 شنبه 09 مرداد 1395 نظرات (0)

 

کاربران گجت های اندرویدی که از اپلیکیشن های زیادی استفاده می کنند، حتما از حجم بالای دیتای لازم برای بروزرسانی این اپلیکیشن ها آگاه هستند. از زمانی که پلی استور سقف محدودیت حجمی فایل های APK را به صد مگابایت ارتقا داده، به تبع همین موضوع شاهد افزایش مصرف دیتا برای برخی اپلیکیشن ها نیز بوده ایم.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید..

seyed بازدید : 31 شنبه 09 مرداد 1395 نظرات (0)

 

اخیرا گوگل نام نسخه‌ی بعدی سیستم عامل اندروید را به نام اندروید Nougat یا با آهنگی آشناتر، اندروید نوقا گذاشت. حتما خیلی از کاربران دوست دارند که اندروید خود را به اندروید 7 و یا Nougat تغییر دهند. ما در این گزارش به شما می گوییم کدام گوشی ها اندروید 7 و یا نوقا را می پذیرند و کدام از پذیرفتنش معذورند.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید..

 

seyed بازدید : 29 شنبه 09 مرداد 1395 نظرات (0)

 

با ابلاغ مصوبه ی سازمان تنظیم مقررات رادیویی، در کنار کاهش قیمت اینترنت ثابت، تعرفه‌های استفاده ی آزاد از اینترنت موبایل نیز کاهش یافت. طبق مصوبه ی ۲۳۷ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، اپراتور های موبایل باید نرخ دیتای آزاد را به ۰.۴ ریال برسانند. پیش از مصوبه ی اخیر، نرخ استفاده از هر کیلو بایت داده ی آزاد موبایل (یعنی بدون استفاده از بسته ی اینترنت) ۰.۵ ریال بود که با تصمیم اخیر مجموعه ی وزارت ارتباطات، این میزان به ۰.۴ ریال کاهش یافته است.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

 

 

seyed بازدید : 22 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

 

چند سالی است که کارت‌های حافظه میکرو اس دی به‌عنوان حافظه خارجی در موبایل‌ها استفاده می‌شوند، اما این نوع کارت‌ها سرعت کمی دارند و شرکت‌ها به دنبال ساخت جایگزینی برای آن هستند.

 نسل بعدی کارت‌های حافظه چیست؟ سامسونگ امروز به این سوال پاسخ داد: .UFS

این شرکت اولین کارت حافظه نسل جدید را با نام (Universal Flash Storage) UFS در ظرفیت‌های 32،64،128 و 256 گیگابایت معرفی کرد.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

 

 

seyed بازدید : 26 دوشنبه 07 تیر 1395 نظرات (0)

 

به نظر می‌رسد که تیم طراحان واتس‌اپ قصد دارند تا قابلیت نقل‌قول را به این مسنجر محبوب اضافه نمایند. با اینکه واتس‌اپ یک اپلیکیشن محبوب در دنیا به حساب می‌آید، اما از لحاظ قابلیت‌ها کمی از رقبای خود عقب مانده است و کاربران آن با اضافه شدن کوچک‌ترین ویژگی‌های جدید، سر از پا نمی‌شناسند!

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 30 دوشنبه 07 تیر 1395 نظرات (0)

 

پیام رسان تلگرام که به گفته سازندگانش از امن‌ترین پیام‌ رسان‌های دنیاست، در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر دارد. پس از مشکلات ایجاد شده برای وایبر در ایران، بسیاری از کاربران به تلگرام روی آوردند و حالا بیش از ۲۰ میلیون نفر از کاربران این سرویس ایرانی هستند. علاوه بر ظاهر زیبا، ساده و کاربردی بودن این مسنجر، موضوعی که باعث جذب کاربران شده ادعای امن بودن تلگرام است. اما آیا واقعا تلگرام آن گونه که توسعه دهندگان این سرویس ادعا می‌کنند، امن است؟!

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 28 دوشنبه 07 تیر 1395 نظرات (0)

 

شیائومی شرکتی چینی است که اولین اسمارت‌فون خود را در سال ۲۰۱۱ روانه بازار کرده است، این کمپانی به خوبی توانسته تلفیقی میان قیمت مناسب و کیفیت بالا ایجاد کند و به این ترتیب در طی کم‌تر از ۶ سال خود را به پنجمین تولیدکننده بزرگ تلفن‌ همراه تبدیل کند. این شرکت را به عنوان اپل آسیا می‌دانند زیرا محصولات ساخته شیائومی خصوصا خانواده Mi بسیار قدرتمند بوده‌اند و از طرفی با قیمتی بسیار مقرون به صرفه عرضه می‌شوند.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 34 جمعه 28 خرداد 1395 نظرات (0)

 

آخرین داده‌های سیستم‌عامل‌های موبایل Kantar برای سه ماهه منتهی به ماه آوریل، نشان می‌دهد که اندروید همچنان در حال افزایش سهم خود است، ولی سرعت گذشته را ندارد.

برای مشاهده توضیحات به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 47 سه شنبه 25 خرداد 1395 نظرات (0)

 

آیا تا به‌حال به این فکر کرده‌اید که چه کار هایی می‌توان با ویبره موبایل انجام داد؟ اگر جواب شما منفی است، خوب بعد از این خبر شاید بیشتر به آن فکر کنید!

seyed بازدید : 37 چهارشنبه 11 فروردین 1395 نظرات (0)

 

با اینکه مایکروسافت مدت زیادی است که پرچم دار جدیدی معرفی نکرده اما همچنان محصولات ویندوزفون مناسبی در بازار وجود دارد که علاقمندان با خريدن اين گوشي ها، نسخه هاي بروز شده اين سيستم عامل را دريافت مي كنند.

طي اعلاميه رسمي
 مایکروسافت، به‌روز رسانی ویندوز 10 برای گوشی‌هایی که در حال حاضر ویندوزفون 8 و 8.1 را اجرا می‌کنند تا دسامبر سال جاری ارائه خواهد شد اما حال خبرهایی به گوشی می‌رسد که این اتفاق آنطور که باید نخواهد افتاد.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...
seyed بازدید : 39 شنبه 14 شهریور 1394 نظرات (0)

هر ساله کمپانی‌های بزرگ تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، با تولید گوشی های حرفه ای، بین هم رقابت ایجاد می کنند. در واقع این کمپانی ها می کوشند تا بهترین محصول را به مشتریان ارائه دهند و حالا قبل از این که برای گوشی های گران قیمت دست به جیب شویم باید قبل از خرید معایب آن را در نظر بگیریم تا بعد از خرید به مشکلات اساسی بر نخوریم.

خیلی از مردم زمان خرید، معایب گوشی را متوجه نمی شوند و پس از اینکه خریداری می کنند مشکلات گوشی، خودشان را نشان می دهد ند و اینجاست که دیگر کار برای مشتری دیر شده است.

گوشی خریداری شده دست دوم به حساب می آید و قیمت گوشی حدودا 30 درصد کاهش پیدا می کند.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

 

 

seyed بازدید : 37 یکشنبه 08 شهریور 1394 نظرات (0)

 

این روزها شارژ گوشی های هوشمند از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و با وجود قدرت مند شدن سخت افزار های آن ها ممکن است که شارژ این دستگاه ها زود تر خالی شود. حال تقریبا همه گوشی های هوشمند اندرویدی جدید دارای ویژگی quick charging یا شارژ سریع هستند.

برای توضحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 45 دوشنبه 02 شهریور 1394 نظرات (0)

 سافاری که مختص کمپانی اپل بوده  در گزارشی  از کروم  که سازنده آن  شرکت گوگل است  مدعی شده که این مرورگر از سایر رقبای خود  پیشتاز  است لذا سایر اپلیکیشن های مشابه سهم اندکی را به خود اختصاص داده اند.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

 

seyed بازدید : 43 یکشنبه 01 شهریور 1394 نظرات (0)

این کاهش نیرو که ابتدا در ماه ژوئیه اعلام شد، بخشی از برنامه مایکروسافت برای کاهش 7800 نیرو در سطح جهان و عمدتا از بخش تجارت سخت‌افزاری تلفن همراه است که مایکروسافت سال گذشته آن را از نوکیا خریداری کرد.

مایکروسافت افزود: کارخانه‌های نوکیا در اسپو و تامپر همچنان به کار خود ادامه خواهند داد.
منبع: رویترز
انتهای پیام/ 

 

seyed بازدید : 26 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)

 کمپانی بزرگ سامسونگ در جدیدترین پرچمدار خود یعنی اسمارت فون گلکسی نوت ۵ از باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است که انتظار استفاده از این باتری را در این گوشی هوشمند نداشتیم. به تازگی شایعاتی مبنی بر اینکه کمپانی بزرگ سامسونگ قصد دارد نسخه جدیدی از گوشی هوشمند گلکسی نوت ۵ با باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی رونمایی و وارد بازار کند. در این خبر ذکر شده است که این کمپانی بزرگ پردازنده و صفحه نمایش را نیز برای مصرف کمتر باتری، بهینه کرده است و به همین دلیل شاهد شارژدهی زیاد این گوشی هوشمند خواهیم بود. بنا به اطلاعات منتشر شده، این مدل جدید Galaxy Note 5 Active نام دارد.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید....

seyed بازدید : 40 چهارشنبه 28 مرداد 1394 نظرات (0)

گوگل رسما نام اندروید 6 را Marshmallow در بلاگ توسعه دهنده های خود معرفی کرد، این نام به معنای یک نوع شیرینی خمیری مانند است.

اما در مورد زمان انتشار، هنوز هیچ تاریخ رسمی ای اعلام نشده است در بلاگ گوگل آمده است که پاییز امسال اتفاقی بزرگ رخ خواهد داد. آخرین نسخه معرفی شده از اندروید 6، نسخه 23 از API گوگل را معرفی کرده است، همچنین SDK اندروید 6 به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا برنامه های خود را برای این نسخه از سیستم عامل محبوب گوگل آماده نمایند.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 31 چهارشنبه 28 مرداد 1394 نظرات (0)

اندروید مارشمالو نسخه 6 سیستم عامل موبایلی گوگل که قرار است پاییز امسال عرضه شود، ابتدا در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل در ماه می رونمایی شد اما به رسم سابق گوگل نام کامل نسخه جدید سیستم عامل خود را اعلام نکرد و از کاربران خواست آن را حدس بزنند.

گوگل معمولا یک روند الفبایی را برای نامگذاری نسخه‌های اندروید دارد که همگی نام دسرها هستند. برای مثال اندروید 1 رابه اسم انجل کیک، اندروید 1.1 را با نام باتن برگ، اندروید 1.5 را با نام کاپ کیک و اندروید 1.6 را دونات، اندروید 2 را با نام ایکلر، اندروید 2.2 را فرویو، اندروید 2.3 را گینگربرد، اندروید 3 را هانی کامب، اندروید 4 آیس‌کریم ساندویچ، اندروید 4.2 و 4.3 جلی بین، اندروید 4.4 کیت کت و اندروید 5 لالی پاپ نام داشتند که به ترتیب حروف الفبا از a تا l در ابتدای نامهای آنها دیده می‌شود. این به این معنی است که نام نسخه بعدی اندروید با حرف M شروع می‌شود و اکنون مشخص شده که مارشمالو نام خواهد داشت.
گوگل گفته است اندروید مارشمالو قدرت اندروید را به تمامی محیط های شغلی خواهد رساند.
برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

 

seyed بازدید : 32 چهارشنبه 28 مرداد 1394 نظرات (0)

براساس اطلاعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد شرکت هوآوی در حال کار روی یک عضو جدید از خانواده Honor است. این گوشی اخیرا مجوزهای لازم را از سازمان TENAA چین دریافت کرده است. 

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 40 پنجشنبه 22 مرداد 1394 نظرات (0)

اندروید نسخه ۴.۴ یا کیت کت در تاریخ ۳ سپتامبر ۲۰۱۳ برای اولین بار توسط گوگل معرفی شد. نستله، صاحب برند شکلات کیت‌کت (KitKat) در مقابل استفاده اندروید از این نام برای اندروید ۴٫۴ که نوعی تبلیغ رایگان شکلات‌ های آن به شمار می‌رود، برند گوگل و محصولات سری نکسوس را بر روی بسته‌بندی‌های محصولات خود تبلیغ کرد تا به این صورت یک بازی برد برد برای هر دو شرکت شکل گرفته باشد.


اما در تنظیمات اندروید کیت کت یک سرگرمی جالب پنهان شده است که در آن شما می توانید لوگوی نسخه های پیشین اندروید را مشاهده کنید،پس با ما همراه باشید.
 
seyed بازدید : 63 پنجشنبه 22 مرداد 1394 نظرات (0)

این باتری‌های جدید که شکلی همچون یک تخم‌مرغ دارند، به وسیله‌ی نانو ذرات تولید شده و بر روی یک پوسته‌ با جنس تیتانیوم دی‌ اکسید قرار گرفته و زرده آن نیز از جنس آلومینیوم می باشد.

بر خلاف باتری‌های لیتیومی که این روزها در بسیاری از محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرند، در طول زمان از ظرفیت آنها کاسته نمی‌شود.

 

اما استفاده از تیتانیوم دی‌ اکسید و آلومینیوم در این باتری‌ها، به معنای آن است که ظرفیت این باتری‌ها می‌توانند ۳ برابر بیشتر از ظرفیت فعلی باشد. همچنین در ارتباط بودن بخش‌های مختلف باتری با یکدیگر بر خلاف باتری‌های لیتیومی، این امکان را به وجود می‌آورد که این باتری‌ها در عرض تنها شش دقیقه به صورت کامل شارژ می شوند.
برای توضیحات بیشتر به ادامنه مطلب بروید...

 

seyed بازدید : 36 پنجشنبه 22 مرداد 1394 نظرات (0)

امنیت سایبری از بزرگترین مشکلات انسان های عصر حاضر محسوب می شود و پلیس فدرال آمریکا (FBI) در آخرین گزارش خود اعلام کرده بزرگترین فهرست افراد تحت تعقیب در این سازمان را مجرمان سایبری تشکیل می دهند.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 44 چهارشنبه 14 مرداد 1394 نظرات (0)

برای سال ها  تفکر این که مک بوک ها و iMac PC های اپل از رایانه هایی که از ویندوز استفاده می کنند ایمن تر هستند وجود داشته است. گرچه، این اسطوره به وسیله 2 تن از محقق های امنیت شبکه (هادسون و ژنو کوا) که اولین Malware با توانایی نفوض در مک بوک ها (Thunderstrike 2) را ساخته اند، شکسته شده است.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

 

seyed بازدید : 99 سه شنبه 13 مرداد 1394 نظرات (1)

مدتی است که چند شرکت بزرگ تولید کننده تلفن همراه محصولات خود را به همراه حسگرهای اثر انگشت روانه بازار کرده اند. اکنون به نظر می رسد که سایر شرکت ها نیز تصمیم گرفته اند با تولید محصولاتی با این قابلیت وارد بازار رقابت گوشی های مجهز به حسگر اثر انگشت شوند.

اخیرا شرکت سونی در بخش فروش تلفن همراه با مشکلات بسیاری مواجه شده است و نتوانسته در برابر بسیاری از رقبا به موفقیت چندانی برسد. این شرکت تلاش کرده با استفاده از امکاناتی جدید در دستگاه هایش محصولات خود را به شکل بهتری در بازار ارائه دهد. به نظر می رسد که آخرین تلاش این شرکت مربوط به استفاده از حسگرهای اثر انگشت در تلفن های همراهش می شود.

اکانت توئیتری با نام vizileaks@ تصویری را به اشتراک گذاشته است که در آن دو مدل از گوشی های جدید سونی در کنار یک آیفون قرار گرفته اند و در آن ها حسگر اثر نگشتی در قسمت سمت راست دستگاه مشاهده می شود.

seyed بازدید : 33 سه شنبه 13 مرداد 1394 نظرات (0)

برنامه پيام‌رسان موبايلي تلگرام از اواخر سال گذشته تا اوايل سال جاري مورد استقبال شمار زيادي از کاربران ايراني قرار گرفت اما همزمان با اين استقبال، رفته رفته کند شد تا جاييکه در برخي نقاط کشور کاملا از کار افتاد.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 36 سه شنبه 13 مرداد 1394 نظرات (0)

 برای جماعتی که ساعاتی از روز را به این بازی اختصاص می‌دهند اکانت، مرحله ( لِوِل) و الماس(جِم) اصطلاح‌های معنی‌داری هستند؛ چند کلمه ساده که خارج از دنیای مجازی بازی برای خودشان بروبیایی دارند و با قیمت‌های عجیب و غریب معامله می‌شوند. تا جایی که می‌توان گفت وابستگی به بازی کلش آف کلنز نه تنها رکورد بقیه بازی‌های اینترنتی را شکسته که بازیکنانش هم رکورد معامله‌های واقعی یک دنیای مجازی را به خودشان اختصاص داده‌اند.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

 

seyed بازدید : 33 سه شنبه 13 مرداد 1394 نظرات (0)

تبلت ها در هنگام ورود به بازار توانستند به سرعت طرفداران بسیاری به دست آورند اما فروش این وسایل به تازگی با کاهش قابل توجهی کاهش یافته است.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 39 سه شنبه 13 مرداد 1394 نظرات (0)


 

این روز ها گوشی های هوشمند سونی بازار خوبی ندارند و در سال‌های اخیر با کاهش 16.3 درصدی مواجه شده اند. راه حل سونی برای این مشکل ارائه 2 گوشی هوشمند جدید اکسپریا C5 و اکسپریا M5 در این ماه است. سونی تمرکز خود را در این گوشی ها بر روی دوربین آن ها قرار داده است.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 86 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

در آزمایشی که توسط یک موسسه امنیتی انجام شده است مشخص شده که یک حفره امنیتی جدی در سیستم عامل اندروید وجود دارد که به هکرها اجازه می دهد وارد این دستگاه شوند.

seyed بازدید : 47 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (1)

کمپانی اپل از شارژر جدید و متفاوتی برای کاربران اسمارت‌فون‌هایش خبر داده که نه تنها از قابلیت شارژ کردن برخوردار است بلکه می‌تواند حجم ۱۲۸ گیگابایتی از اطلاعات را نیز ذخیره کند.

حافظه و حجم فضای داخلی اسمارت‌فون‌ها یکی از دغدغه‌های همیشگی کاربران بوده است.
آیفون قابلیت جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار داده تا با استفاده از کابل جدیدی با نام MemoriesCable که ساخت شرکت PhotoFast است، بتوانند حافظه جانبی ۱۲۸ گیگابایتی را به فضای داخلی گوشی‌های آیفون اضافه کنند.

 

seyed بازدید : 30 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

 

تکنولوژی جدید به شما این امکان را می دهد گوشی هوشمند و دیگر گجت های خود را که بدنه فلزی دارند را به صورت wireless شارژ کنید. Qualcomm subsidiary Qualcomm Technologies Inc اعلام کرد، اولین شرکتی خواهد بود که امکان شارژ گجت ها را به صورت wireless در اختیار کاربران قرار می دهد. Qualcomm برای فناوری خود نام WiPower را برگزيده‌ و آن‌ را منطبق بر مشخصه‌ها و استانداردهای انجمن Alliance for Wireless Power که ژانويه امسال منتشرشد،ساخته‌است.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 36 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

 

آیا تاکنون به علامت های مختلف H+، H، ۳G، E، G و ۴G که در گوشی های هوشمند و نوار وضعیت آن ها مشاهده می شود توجه نموده اید و یا از خود پرسیده اید که چه تفاوتی بین این علامت ها وجود دارد؟

توضیحات در ادامه مطلب...

seyed بازدید : 66 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)

در روز دوشنبه ی گذشته شاهد انتشار اخبار عجیب و در عین حال جالبی بودیم. شرکت ایتالیایی Hacking Team  که کار اصلی اش هک کردن نرم افزارها و شبکه های مختلف و فروش اطلاعات ناشی از آن به شرکت های جاسوسی جهان بود، خود توسط گروهی ناشناس هک شد و هکرها حدود 400 گیگا بایت اطلاعات از بانک های اطلاعاتی این شرکت که اغلبشان به کدهای منبع و اطلاعات محرمانه و شخصی شرکت هکینگ تیم اختصاص داشتند را بر روی اینترنت پخش کردند.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

 

seyed بازدید : 40 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)

شارژرهای همراه ZeroLemon SolarJuice با ویژگی های جدیدشان می توانند مشکل خالی شدن باطری شما را در هنگام سفر حل کنند.


شارژرهای 20000mAh زرولمون (ZeroLemon) که توسط انرژی خورشیدی قابل شارژ هستند، ضد آب بوده و دارای محافظ در برابر جریان برق اند.
همچنین به دلیل حجم بالای ذخیره ی انرژی،این شارژر ها برای لب تاپ و تبلت هم قابل استفاده است.جنس پلیمری این شارژرها به طوری است که از داغ شدن بیش از حد آن ها جلوگیری می کند.

قابلیت ضد انفجاری، وزن سبک و ظاهر جمع و جور آن و نیز 2 پرت USB و سطح سولار آن که یک طرف شارژر را می پوشاند و با جذب انرژی خورشیدی طی 8 ساعت ذخیره ی باطری را تامین می کند از دیگر ویژگی های این شارژر ها محسوب می شود که کاربران می توانند از طریق نمایشگر LED آن وضعیت شارژ خود را بررسی کنند.

 

seyed بازدید : 43 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)

اپل و سامسونگ مذاکرات خود را با اپراتورهای تلفن همراه شروع کرده تا با کمک یکدیگر استانداردهای جدیدی را برای استفاده از سیم کارت ها وضع کنند. دادن ماهیت الکترونیکی به سیم کارت ها به جای سیم کارت به شکل فعلی کار را برای کاربران سادهتر می کند.

 برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 66 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

بر اساس گزارشات دولت کره جنوبی نیز به صورت جدی از این طرح حمایت کرده است و در طول 5 سال 26.5 میلیون دلار به اجرای این پروژه کمک خواهد کرد.

در حال حاضر صفحات نمایشی 4k به آرامی در بازار وارد شده اند و در حال جذب علاقه مندان بیشتری هستند  اما هنوز زمان زیادی تا همه گیر شدن آن ها وجود دارد.

افراد بسیاری باور دارند که رزلوشن 11K برای تلفن همراه کاملآ بدون استفاده است اما گزارش های منتشر شده نشان می دهد که افزایش رزلوشن ها تا این میزان به صفحه نمایش دستگاه حالتی سه بعدی می دهد که خود می تواند طرفداران بسیاری پیدا کند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 356
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 316
  • بازدید سال : 2,037
  • بازدید کلی : 40,508