loading...
پی سی به روز
seyed بازدید : 109 یکشنبه 10 مرداد 1395 نظرات (4)

 

گوگل دررقابت با سرویس های ابری تلاش می کند تابا ارائه سرویس های مبتنی بر هوش مصنوعی ، فاصله خود را با مایکروسافت و آمازون این دو غول  نرم افزاری کمتر کند اما گوگل نتوانسته رقیبی جدی برای مایکروسافت و آمازون باشد.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 58 یکشنبه 10 مرداد 1395 نظرات (0)

 

اگر شما از گوشی هوشمند استفاده می کنید حتما برایتان پیش آمده که رمز گوشی و پسورد خود را فراموش کرده باشید و به دنبال راه حلی برای آن هستید.

همانطور که می دانید برای گذاشتن پسورد و رمز روی گوشی  راه های مختلفی می توان استفاده کرد،راه هایی مانند رمز عدد و حروف رمز پترن یا همان الگویی و اخیرا هم با پیشرفت تکنو لوژی رمز اثر انگشت و تشخیص چهره هم به آن افزوده شده است،اما بیشترافراد از روش الگو و حروف و اعداد استفاده می کنند.
در ادامه روش هایی برای بازیابی رمز  در گوشی های اندروید ارئه می دهیم.

 

seyed بازدید : 70 شنبه 09 مرداد 1395 نظرات (0)

 

تلگرام در ایران پر طرفدارترین شبکه اجتماعی است که در کنار محبوبیت هایش مشکلاتی نیز دارد. نرم‌افزار تلگرام امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، اما با به‌وجود آمدن کانال‌ها برای کاربران خود دردسرهای زیادی ایجاد کرده است.

یکی از این مشکلات پشتیبانی نکردن از قابلیت حذف اطلاعات دریافت شده در کانال ها بود و بسیاری از کاربران به‌خصوص کاربران دستگاه‌های اندرویدی که از ظرفیت ذخیره‌سازی محدودی روی دستگاه خود برخوردار بودند با مشکل کمبود فضای خالی روی دستگاه مواجه می‌شدند.

برای توضیحات بیشتر و خواندن کامل گزارش و ترفند به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...


seyed بازدید : 59 شنبه 09 مرداد 1395 نظرات (0)

 

سونی نامیست که با تمامی تکنولوژی‌های موجود پیوند خورده و فقط به تلویزیون‌های عالی ۴K و گوشی‌های هوشمند باکیفیت محدوده نشده، چراکه این غول ژاپنی سازنده بسیاری از قطعات دستگاه‌های خود نیز هست.

برای توضیحات بیشتر به ادمه مطلب بروید...

seyed بازدید : 59 شنبه 09 مرداد 1395 نظرات (0)

تلگرام محبو‌ب‌ترین پیام‌رسان حال حاضر کشور است. البته محبوبیت تلگرام در بسیاری از جاهای دیگر نیز وجود دارد. این موضوع شاید به دلیل تاکید تلگرام بر امنیت کاربران در فضای مجازی باشد. اما از آنجایی که در فضایی مجازی امنیت مطلق معنا ندارد، تلگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

 

 

seyed بازدید : 54 شنبه 09 مرداد 1395 نظرات (0)

 

اخیرا حفره امنیتی در دستگاه های اپل پیدا شده که تنها با یک پیام هکر ها می توانند به آیفون و آیپد و مک شما دسترسی پیدا کنند.

برای مشاهده و خواندن کامل گزارش به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 65 شنبه 09 مرداد 1395 نظرات (0)

 

برخی از کاربران دوست ندارند در هنگام اتصال به اینترنت، اپلیکیشن هایی مثل تلگرام به اینترنت وصل شود. 

نرم افزار تلگرام در هنگام اتصال به اینترنت، بدون اجازه کاربر به اینترنت وصل می شود.

 

برای حل این مشکل باید مراحل زیر را طی کنید:
seyed بازدید : 65 شنبه 09 مرداد 1395 نظرات (0)

 

کاربران گجت های اندرویدی که از اپلیکیشن های زیادی استفاده می کنند، حتما از حجم بالای دیتای لازم برای بروزرسانی این اپلیکیشن ها آگاه هستند. از زمانی که پلی استور سقف محدودیت حجمی فایل های APK را به صد مگابایت ارتقا داده، به تبع همین موضوع شاهد افزایش مصرف دیتا برای برخی اپلیکیشن ها نیز بوده ایم.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید..

seyed بازدید : 31 شنبه 09 مرداد 1395 نظرات (0)

 

اخیرا گوگل نام نسخه‌ی بعدی سیستم عامل اندروید را به نام اندروید Nougat یا با آهنگی آشناتر، اندروید نوقا گذاشت. حتما خیلی از کاربران دوست دارند که اندروید خود را به اندروید 7 و یا Nougat تغییر دهند. ما در این گزارش به شما می گوییم کدام گوشی ها اندروید 7 و یا نوقا را می پذیرند و کدام از پذیرفتنش معذورند.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید..

 

seyed بازدید : 20 شنبه 09 مرداد 1395 نظرات (0)

 

بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند، پس از گم شدن یا دزدیده شدن گوشی هایشان نگران اطلاعات محرمانه ای هستند که در داخل گوشی قرار دارد. در گوشی هایی که سیستم عامل آنها  اندروید است، راه حلی برای حذف اطلاعات گوشی های دزدیده شده وجود دارد. شما می توانید با استفاده از این ترفند گوشی خود را از راه دور کنترل و اطلاعات آن را حذف کنید.

برای توضیحات بیشتر و آشنایی با این ترفند به ادامه مطلب بروید..

seyed بازدید : 19 شنبه 09 مرداد 1395 نظرات (0)

 

اگر شما هم از دارندگان دستگاه آیفون هستید حتما از حافظه پر آیفون همیشه عصبی و کلافه می شوید. حالا در این گزارش می خواهیم راه ساده ای را به شما آموزش دهیم که از طریق آن می توانید در عرض چند ثانیه حافظه آیفون را بالا ببرید.

seyed بازدید : 20 جمعه 08 مرداد 1395 نظرات (0)

 

اگر شما شب و روز از لپ تاپ خود استفاده می کنید نیاز است بعد از مدتی کار مداوم با آن باتری لپ تاپتان را عوص کنید ، اما چه موقع و چه زمان سیستم عامل ویندوز به شما می گوید.

 یک ابزاری ذاتی در ویندوز است که به شما کمک میکند که زمان مناسب برای تعویض باتری لپ تاپ خود را پیدا کنید.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 26 جمعه 08 مرداد 1395 نظرات (0)

 

سایت "Battery University " ادعا می کند اگر بعد از تکمیل شدن ظرفیت باتری گوشی به شارژ آن ادامه دهید مواد شیمیایی داخل باتری می تواند باتری را نابود کندچرا که باتری به مدت طولانی در حالت ” پر فشار ” قرار می گیرد.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 22 جمعه 08 مرداد 1395 نظرات (0)

 

حتماً تا به‌ حال با مشکل پاک شدن و یا پاک کردن غیرعمدی یادداشت‌ها در اپلیکیشن‌های یادداشت نویسی تلفن‌های همراه مواجه شده اید. احتمالاً بعضی از این یادداشت‌ها مهم و حیاتی بوده‌اند و از دست دادن آن‌ها چیزی شبیه به فاجعه است. اما نگران نباشید در این گزارش به شما خواهیم گفت که چگونه یادداشت‌های پاک شده خود را در دستگاه‌های اپل مثل آیفون یا آی پد بازیابی کنید.

 

 

 

seyed بازدید : 108 دوشنبه 28 تیر 1395 نظرات (0)

 

تجربه نشان می دهد که 95 درصد از مشکل قطع اینترنت با ریست کردن مودم قابل حل است. آن را خاموش کرده و سپس روشن کنید و به احتمال زیاد مشکل ارتباط اینترنتی شما مرتفع خواهد گردید.

برای مشاهده توضیحات بیشتر و آموزش به ادامه مطلب بروید...


seyed بازدید : 42 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

 

حتما می دانید که کاربران ویندوز 10 می توانند صداهای سیستمی را بطور دلخواه خودشان شخصی سازی کنند، ولی به دلایل نامعلوم بعضی از صداها مانند log in, log off, و shutdown در میان گزینه های موجود در قسمت کنترل صدا موجود نیستند.

 بنابراین اگر مایل هستید موارد ذکر شده را به لیست صداها اضافه و شخصی سازی کنید باید با استفاده از تغییرات رجیستری در ویندوز این کار را انجام دهید.
برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...
seyed بازدید : 31 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

 

گوگل پرکاربردترین موتور جستجوی اینترنتی است و چنان معتبر شده که عنوان آن از سال گذشته، به صورت یک واژه جدید در فرهنگ انگلیسی آکسفورد ثبت شده است.

حالا ما در این گزارش  می خواهیم به شما آموزش دهیم چطور می توانید موتور جستجوی گوگل را بچرخانید، برای این کار تنها کافی است در نوار جستجوی گوگل عبارت  "do a barrel roll" را وارد کنید صفحه مرورگر شما می چرخد.
seyed بازدید : 66 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (1)

 

 تلگرام در تازه ترین بروزرسانی خود ربات  spambot@ (اسپم بوت) را برای رفع مشکل ریپورت اسپم کاربران راه اندازی کرده است و شما دیگر نیازی نیست برای حل مشکل خود به تلگرام ایمیل خارج شدن از حالت ریپورت اسپم ارسال کنید.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...


 

seyed بازدید : 33 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

 

امروزه اکثر کاربران در مورد ریپورت شدن در تلگرام سؤالات زیادی می‌پرسند و نمی‌دانند چگونه از این وضعیت خارج شوند. در این مطلب به تمامی این سؤالات پاسخ داده شده است.

 

 

seyed بازدید : 23 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

 

اگر از ویندوز 7 و یا 8 استفاده می‌کنید راهی به مراتب ساده‌تر و سریع‌تر برای کپی کردن آدرس دقیق یک فایل یا پوشه وجود دارد. در این ترفند به معرفی این موضوع خواهیم پرداخت.

seyed بازدید : 31 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

 

حتما در سیستم عامل ios 9 ، شما هم با مشکل باز نشدن واتس اپ در آیفون مواجه شده اید ، که بعد از کلی کلنجار رفتن نتوانستید اپلیکیشن واتس اپ را بر روی آیفون اجرا کنید.

حالا در این گزارش ما برای شما مشکل باز نشدن واتس اپ در سیستم عامل IOS 9 را در آیفون حل کردیم. در اینجا قصد داریم نحوه انجام این کار را به شما نیز آموزش دهم ولی قبل از آن مراحل اساسی را با هم مرور می کنیم.
seyed بازدید : 31 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

 

تا بحال شده گوشی شما  شما به سرقت رود؟! مسلما بعد از سرقت گوشی اولین فکری که به ذهن شما می رسد این است که چه کاری باید انجام داد. در این مطلب نحوه پیگیری گوشی سرقت شده در دو اپراتور را به شما آموزش می دهیم.

 

seyed بازدید : 27 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

 

فایرفاکس یکی از مرورگرهای قدیمی و البته پر طرفدار است که قبل از اینکه گوگل‌کروم وارد رقابت مرورگرها شود، در این زمینه پیشتاز بود. همانند خیلی از نرم‌افزارها، فایرفاکس هم پس از مدتی، سرعت اجرای اولیه خود را از دست می‌دهد و کندتر کار می‌کند. در این مقاله قصد داریم ۴ روش کاربردی و آسان را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آن‌ها، مرورگر خود را سریع‌تر کنید.

seyed بازدید : 27 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

 

شایعات جدیدی که این روزها در رسانه‌ها منتشر شده است، نشان دهنده این موضوع است که کمپانی‌های سامسونگ و هوآوی در تلاش هستند تا سیستم عامل اختصاصی خود را طراحی کنند. این موضوع می‌تواند جذاب به نظر برسد. اما به نظر من، اصلا مناسب نیست. می‌پرسید چرا؟ دلایل خود را برای شما توضیح خواهم داد.

seyed بازدید : 30 پنجشنبه 17 تیر 1395 نظرات (0)

 

ویندوز۱۰ مایکروسافت، از محبوب‌ترین سیستم عامل‌هایی است که مردم در سرتاسر دنیا از آن استفاده می‌کنند. تنظیمات کاربردی زیادی بر روی این سیستم عامل قرار گرفته که با تغیییر آن‌ها، می‌توان بخش‌های مختلف را طبق نظر و استفاده خود مدیریت کرد و بیشترین استفاده را از آن‌ها برد. در این مقاله به ۱۰ مورد از ویژگی‌هایی اشاره خواهیم کرد که شما می‌توانید با غیر فعال کردن آن‌ها، سرعت استفاده از ویندوز را افزایش دهید و حتی طول عمر باتری دستگاه را نیز بهبود بخشید.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 33 چهارشنبه 16 تیر 1395 نظرات (0)

 

حتما تا کنون برایتان پیش آمده که پیغام iPhone is Disabled را در صفحه لاک‌اسکرین آیفون خود ببینید. این ارور زمانی رخ می‌دهد که دفعات متعددی رمز آیفون اشتباه وارد شود. در این مطلب قصد داریم روش‌های رفع این ارور را به شما آموزش دهیم.

seyed بازدید : 25 دوشنبه 07 تیر 1395 نظرات (0)

 

شبکه اجتماعی اینستاگرام که زیر مجموعه شرکت فیسبوک محسوب میشود با بیش از 500 میلیون کاربر و همچنین روزانه 300 میلیون نفر بازدید از این نرم افزار، به یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. شما از طریق این نرم افزار می توانید عکس و فیلم هایتان را در کمتر از چند دقیقه بین میلیون ها نفر به اشتراک بگذارید.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

 

seyed بازدید : 24 دوشنبه 07 تیر 1395 نظرات (0)

 

حتما شما هم از آن دسته کابرانی هستید که دوست دارید دست خط خودتان را به فونت تبدیل کنید.

وب‌سایت "MyScriptFont.com" به کمک شما آمده  تا بتوانید دست خط خود را به صورت دیجیتالی در بیاوریدو آن را تبدیل به فونت کنید و بر روی دستگاه نصب کنید. 
برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

 

seyed بازدید : 36 دوشنبه 07 تیر 1395 نظرات (0)

 

اپلیکیشن محبوب پیام رسان تلگرام علاوه بر امکاناتی که همه‌ی ما از آن باخبر هستیم دارای نکات و ترفندهای حالب و کاربردی است که احتمالا هیچ کاربری از آن خبر ندارد.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 19 دوشنبه 07 تیر 1395 نظرات (0)

 

تصور کنید که اگر عامل‌های چت گوگل می‌توانستند نمایشگر محصول نکسوس شما را ببینند، عیب‌یابی این دستگاه‌ها چقدر آسان می‌شد. علاوه بر عیب‌یابی آسان، این کار می‌تواند به کاربران تازه وارد اندروید کمک کند تا دستگاه خود را راه‌اندازی کنند.

حالا بر اساس اخباری که به تازگی منتشر شده است، چنین ویژگی تا اواخر امسال به دستگاه‌های نکسوس افزوده می‌شود. این ویژگی، پشتیبانی گوگل (Google Support) نامیده می‌شود. چیزی که مشخص نیست، این است که آیا عامل‌های چت، قادرند فقط نمایشگر را ببینند و یا می‌توانند کارهای دیگر نیز انجام دهند.

به خاطر داشته باشید که این ویژگی مختص محصولات نکسوس است.

 

پایان/

seyed بازدید : 30 دوشنبه 07 تیر 1395 نظرات (0)

 

پیام رسان تلگرام که به گفته سازندگانش از امن‌ترین پیام‌ رسان‌های دنیاست، در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر دارد. پس از مشکلات ایجاد شده برای وایبر در ایران، بسیاری از کاربران به تلگرام روی آوردند و حالا بیش از ۲۰ میلیون نفر از کاربران این سرویس ایرانی هستند. علاوه بر ظاهر زیبا، ساده و کاربردی بودن این مسنجر، موضوعی که باعث جذب کاربران شده ادعای امن بودن تلگرام است. اما آیا واقعا تلگرام آن گونه که توسعه دهندگان این سرویس ادعا می‌کنند، امن است؟!

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 29 دوشنبه 07 تیر 1395 نظرات (0)

 

واتس‌اپ بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین سرویس پیام‌رسان دنیا به شمار می‌رود و روزانه میان هزاران کاربر ارتباط برقرار می‌کند. اگر تلفن اندرویدی شما گم شده یا از بین رفته است، حتما باید حساب کاربری واتس‌اپ را حذف یا غیر فعال کنید تا برای دیگران قابل دسترسی نباشد. در ادامه مطلب با ما باشید تا روش‌های حذف و غیرفعال کردن این سرویس پیام‌رسان را یاد بگیرید:

seyed بازدید : 22 دوشنبه 07 تیر 1395 نظرات (0)

 

تلگرام بعد از بروزرسانی  اخیر رباتی را با عنوان @like معرفی کرده است که به وسیله این ربات می توانید برای پست های خود در گروه یا سوپر گروه ها گزینه لایک یا دیس لایک قرار دهید.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

 

mohsen بازدید : 24 شنبه 05 تیر 1395 نظرات (0)

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/11/25/818913_835.jpg

 

 ارزش و اهمیت تایپ ده انگشتی

مدت دوره آموزش تایپ حرفه ای، به طور معمول در آموزشگاه های فنی و حرفه ای 4 ماه است که گاهی بیشتر نیز می شود. اما معتقدم که جهت آموزش این مهارت به افرادی که واقعاً انگیزه و پشتکار یادگیری آن را داشته باشند، یک جلسه نیز کافی بوده و بعد از آن در صورتی که تمرین مرتب و مکرر کنند، به مرور زمان در حد تایپیست های حرفه ای آموزش دیده ظاهر خواهند شد.



seyed بازدید : 34 جمعه 28 خرداد 1395 نظرات (0)

 

آخرین داده‌های سیستم‌عامل‌های موبایل Kantar برای سه ماهه منتهی به ماه آوریل، نشان می‌دهد که اندروید همچنان در حال افزایش سهم خود است، ولی سرعت گذشته را ندارد.

برای مشاهده توضیحات به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 25 سه شنبه 25 خرداد 1395 نظرات (0)

 

Ian Parry به عنوان کسی شناخته می‌شود که با بنچمارک‌ها آشنایی کامل داشته و می‌داند که چگونه سیستم‌هایی را بسازد که نه تنها از لحاظ عملکرد کارایی خوبی داشته باشند بلکه بتواند رکوردهای جهانی را هم بشکنند.

Parry با همکاری Overclockers UK به تازگی سیستم گیمینگ OrionX Extreme را معرفی کرده که از مشخصات فنی سخت‌افزاری بسیار سطح بالایی بهره می‌برد. بر اساس شایعاتی که تا کنون در مورد محصول مورد بحث منتشر شده، گفته می‌شود که قیمت آن حدودا ۲۶۰۰۰ دلار تعیین خواهد شد.
برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

 

seyed بازدید : 32 سه شنبه 25 خرداد 1395 نظرات (0)

مهم ترین سوالی که این روز ها ذهن کاربران را درگیر کرده است، مشاهده تبلیغات مختلف با این مضمون است ” آموزش هک تلگرام ، اکانت فرزندانتان را چک کنید و .. ”اینگونه تبلیغات ابهامات بسیاری را در ذهن کاربران ایجاد کرده که آیا امنیت تلگرام تا این حد پایین است و فردی می تواند با پرداخت ۵ هزار تومان و مطالعه یک فایل پی دی اف تلگرام فرد دیگری را هک کند؟ 

پاسخ به این سوال قطعا منفی می باشد. اما در تلگرام یک سری تنظیمات امنیتی وجود دارد که شما با فعال کردن آنها امکان دسترسی هر فردی به اکانت خود را مسدود خواهید کرد. در ادامه ۴ اقدام مهم در این زمینه را به شما معرفی می شود. 

 

seyed بازدید : 47 سه شنبه 25 خرداد 1395 نظرات (0)

 

آیا تا به‌حال به این فکر کرده‌اید که چه کار هایی می‌توان با ویبره موبایل انجام داد؟ اگر جواب شما منفی است، خوب بعد از این خبر شاید بیشتر به آن فکر کنید!

seyed بازدید : 32 یکشنبه 23 خرداد 1395 نظرات (0)

 

بدون شک ویندوز 10 ظاهر زیباتر و مدرن‌تری نسبت به نسخه‌های قبلی ویندوز پیدا کرده است. یکی از این تغییرات در ظاهر کنترل صدا صورت گرفته است. در ویندوزهای 7 و 8 هنگامی که صدای ویندوز را کم یا زیاد می‌کردیم یک نوار پیمایش‌گر عمودی ظاهر می‌شد. اما این نوار در ویندوز 10 جای خود را به یک نوار افقی با ظاهر مینیمال‌تری داده است. اگر ظاهر قبلی را بیش‌تر ترجیح می‌دهید در این ترفند به نحوه‌ی بازگردانی ظاهر کلاسیک کنترل صدا در ویندوز 10 از طریق رجیستری ویندوز خواهیم پرداخت.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 356
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 331
  • بازدید سال : 2,052
  • بازدید کلی : 40,523