loading...
پی سی به روز
seyed بازدید : 20 جمعه 08 مرداد 1395 نظرات (0)

 

اگر شما شب و روز از لپ تاپ خود استفاده می کنید نیاز است بعد از مدتی کار مداوم با آن باتری لپ تاپتان را عوص کنید ، اما چه موقع و چه زمان سیستم عامل ویندوز به شما می گوید.

 یک ابزاری ذاتی در ویندوز است که به شما کمک میکند که زمان مناسب برای تعویض باتری لپ تاپ خود را پیدا کنید.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 108 دوشنبه 28 تیر 1395 نظرات (0)

 

تجربه نشان می دهد که 95 درصد از مشکل قطع اینترنت با ریست کردن مودم قابل حل است. آن را خاموش کرده و سپس روشن کنید و به احتمال زیاد مشکل ارتباط اینترنتی شما مرتفع خواهد گردید.

برای مشاهده توضیحات بیشتر و آموزش به ادامه مطلب بروید...


seyed بازدید : 42 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

 

حتما می دانید که کاربران ویندوز 10 می توانند صداهای سیستمی را بطور دلخواه خودشان شخصی سازی کنند، ولی به دلایل نامعلوم بعضی از صداها مانند log in, log off, و shutdown در میان گزینه های موجود در قسمت کنترل صدا موجود نیستند.

 بنابراین اگر مایل هستید موارد ذکر شده را به لیست صداها اضافه و شخصی سازی کنید باید با استفاده از تغییرات رجیستری در ویندوز این کار را انجام دهید.
برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...
seyed بازدید : 31 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

 

گوگل پرکاربردترین موتور جستجوی اینترنتی است و چنان معتبر شده که عنوان آن از سال گذشته، به صورت یک واژه جدید در فرهنگ انگلیسی آکسفورد ثبت شده است.

حالا ما در این گزارش  می خواهیم به شما آموزش دهیم چطور می توانید موتور جستجوی گوگل را بچرخانید، برای این کار تنها کافی است در نوار جستجوی گوگل عبارت  "do a barrel roll" را وارد کنید صفحه مرورگر شما می چرخد.
seyed بازدید : 66 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (1)

 

 تلگرام در تازه ترین بروزرسانی خود ربات  spambot@ (اسپم بوت) را برای رفع مشکل ریپورت اسپم کاربران راه اندازی کرده است و شما دیگر نیازی نیست برای حل مشکل خود به تلگرام ایمیل خارج شدن از حالت ریپورت اسپم ارسال کنید.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...


 

seyed بازدید : 23 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

 

اگر از ویندوز 7 و یا 8 استفاده می‌کنید راهی به مراتب ساده‌تر و سریع‌تر برای کپی کردن آدرس دقیق یک فایل یا پوشه وجود دارد. در این ترفند به معرفی این موضوع خواهیم پرداخت.

seyed بازدید : 27 یکشنبه 20 تیر 1395 نظرات (0)

 

فایرفاکس یکی از مرورگرهای قدیمی و البته پر طرفدار است که قبل از اینکه گوگل‌کروم وارد رقابت مرورگرها شود، در این زمینه پیشتاز بود. همانند خیلی از نرم‌افزارها، فایرفاکس هم پس از مدتی، سرعت اجرای اولیه خود را از دست می‌دهد و کندتر کار می‌کند. در این مقاله قصد داریم ۴ روش کاربردی و آسان را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آن‌ها، مرورگر خود را سریع‌تر کنید.

seyed بازدید : 30 پنجشنبه 17 تیر 1395 نظرات (0)

 

ویندوز۱۰ مایکروسافت، از محبوب‌ترین سیستم عامل‌هایی است که مردم در سرتاسر دنیا از آن استفاده می‌کنند. تنظیمات کاربردی زیادی بر روی این سیستم عامل قرار گرفته که با تغیییر آن‌ها، می‌توان بخش‌های مختلف را طبق نظر و استفاده خود مدیریت کرد و بیشترین استفاده را از آن‌ها برد. در این مقاله به ۱۰ مورد از ویژگی‌هایی اشاره خواهیم کرد که شما می‌توانید با غیر فعال کردن آن‌ها، سرعت استفاده از ویندوز را افزایش دهید و حتی طول عمر باتری دستگاه را نیز بهبود بخشید.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 24 دوشنبه 07 تیر 1395 نظرات (0)

 

حتما شما هم از آن دسته کابرانی هستید که دوست دارید دست خط خودتان را به فونت تبدیل کنید.

وب‌سایت "MyScriptFont.com" به کمک شما آمده  تا بتوانید دست خط خود را به صورت دیجیتالی در بیاوریدو آن را تبدیل به فونت کنید و بر روی دستگاه نصب کنید. 
برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

 

seyed بازدید : 30 دوشنبه 07 تیر 1395 نظرات (0)

 

پیام رسان تلگرام که به گفته سازندگانش از امن‌ترین پیام‌ رسان‌های دنیاست، در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر دارد. پس از مشکلات ایجاد شده برای وایبر در ایران، بسیاری از کاربران به تلگرام روی آوردند و حالا بیش از ۲۰ میلیون نفر از کاربران این سرویس ایرانی هستند. علاوه بر ظاهر زیبا، ساده و کاربردی بودن این مسنجر، موضوعی که باعث جذب کاربران شده ادعای امن بودن تلگرام است. اما آیا واقعا تلگرام آن گونه که توسعه دهندگان این سرویس ادعا می‌کنند، امن است؟!

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

mohsen بازدید : 24 شنبه 05 تیر 1395 نظرات (0)

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/11/25/818913_835.jpg

 

 ارزش و اهمیت تایپ ده انگشتی

مدت دوره آموزش تایپ حرفه ای، به طور معمول در آموزشگاه های فنی و حرفه ای 4 ماه است که گاهی بیشتر نیز می شود. اما معتقدم که جهت آموزش این مهارت به افرادی که واقعاً انگیزه و پشتکار یادگیری آن را داشته باشند، یک جلسه نیز کافی بوده و بعد از آن در صورتی که تمرین مرتب و مکرر کنند، به مرور زمان در حد تایپیست های حرفه ای آموزش دیده ظاهر خواهند شد.



seyed بازدید : 32 سه شنبه 25 خرداد 1395 نظرات (0)

مهم ترین سوالی که این روز ها ذهن کاربران را درگیر کرده است، مشاهده تبلیغات مختلف با این مضمون است ” آموزش هک تلگرام ، اکانت فرزندانتان را چک کنید و .. ”اینگونه تبلیغات ابهامات بسیاری را در ذهن کاربران ایجاد کرده که آیا امنیت تلگرام تا این حد پایین است و فردی می تواند با پرداخت ۵ هزار تومان و مطالعه یک فایل پی دی اف تلگرام فرد دیگری را هک کند؟ 

پاسخ به این سوال قطعا منفی می باشد. اما در تلگرام یک سری تنظیمات امنیتی وجود دارد که شما با فعال کردن آنها امکان دسترسی هر فردی به اکانت خود را مسدود خواهید کرد. در ادامه ۴ اقدام مهم در این زمینه را به شما معرفی می شود. 

 

seyed بازدید : 32 یکشنبه 23 خرداد 1395 نظرات (0)

 

بدون شک ویندوز 10 ظاهر زیباتر و مدرن‌تری نسبت به نسخه‌های قبلی ویندوز پیدا کرده است. یکی از این تغییرات در ظاهر کنترل صدا صورت گرفته است. در ویندوزهای 7 و 8 هنگامی که صدای ویندوز را کم یا زیاد می‌کردیم یک نوار پیمایش‌گر عمودی ظاهر می‌شد. اما این نوار در ویندوز 10 جای خود را به یک نوار افقی با ظاهر مینیمال‌تری داده است. اگر ظاهر قبلی را بیش‌تر ترجیح می‌دهید در این ترفند به نحوه‌ی بازگردانی ظاهر کلاسیک کنترل صدا در ویندوز 10 از طریق رجیستری ویندوز خواهیم پرداخت.

seyed بازدید : 29 پنجشنبه 20 خرداد 1395 نظرات (0)

اپلیکیشن تلگرام بر روی پلت‌فرم‌های مختلفی اجرا می‌شود. این موضوع و ذخیره شدن مکالمات بر روی سرورهای تلگرام، این امکان را ایجاد می‌کند تا بتوانید به راحتی چت‌های خود با دیگران را به فرمت PDF تبدیل کنید و یا آن‌ها را بر روی کاغذ چاپ کنید. از آن‌جایی که نسخه‌ی تحت وب تلگرام درون مرورگر اینترنتی شما اجرا می‌شود، می‌توانید از این طریق به آسانی مکالمات را پرینت کرده و یا آن‌ها را PDF کنید. 

seyed بازدید : 65 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (0)

 

WPS یا WiFi Protected Setup و QSS یا Quick Security Setup یک روش استاندارد و ساده شده برای برقراری ارتباط بین دستگاه های سرویس گیرنده بیسیم (مانند نوت بوک ها، کارت های شبکه بیسیم و …) و روتر یا مودم های وایرلس می باشد که در سال ۲۰۰۷ توسط موسسه WIFI ارائه شد.

برای توضیخات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 81 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (0)

چند عامل است که نشانگر بهبود این شاخص است، مانند بالاتر بودن سرعت ساعت پردازنده یا افزایش میزان حافظه RAM که جلوه ای از بهبودهای فوری هستند. حتی قابلیت پیشتیبانی از تازه ترین استانداردهای وای فای یا یو اس بی نیز مزیت های ملموسی به دست می دهد. اما عوامل دیگری هم بر سرعت رایانه اثر می گذارند که کمتر معروف هستند. در این نوشتار به پنج مورد از این عوامل می پردازیم.


seyed بازدید : 119 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (0)

 

همانطور که می دانید، ظاهر پنجره ها در دو ویندوز ویستا و ۷ به صورت شفاف است که این حالت بر زیبایی این دو ویندوز افزوده است. این حالت که بخشی از تم ویندوز ۷ بود، در نسخه های بعدی از ویندوز حذف گردید و با تم غیر شفافی با نام Aero Lite جایگزین شد.

حال در این گزارش قصد داریم با معرفی یک ابزار ساده، حالت شفاف پنجره ها را دوباره در ویندوز ۱۰ بازگردانی کنیم.
 

 

seyed بازدید : 75 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (0)

 

ویندوز 10 امکانی را به کاربران می دهد که می توانند با استفاده از آن نقشه را به صورت آفلاین مشاهده کنند و هر زمان که بخواهند نقشه را آپدیت کنند. 

برای توضیحات بیشتر و آموزش به ادامه مطلب بروید...


seyed بازدید : 35 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (0)

 

بعد از این‌که مشخص شد مایکروسافت در ویندوز 10 به حریم خصوصی کاربران خود اهمیت نمی‌دهد، تعداد بسیاری از کاربران ویندوز 7 و 8 پیغام بروزرسانی ویندوز 10 را نادیده گرفتند. با این حال به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد تا همه را به سمت این سیستم‌عامل بکشاند.

برای توضیخات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

 

seyed بازدید : 30 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (0)

 

یکی از قسمت های ویندوز ۱۰ که نسبت به نسخه پیشین خود یعنی ویندوز ۸ دستخوش تغییر شده است، قسمت نشانگر باتری و پنل پاور است که با کلیک بر روی نشانگر باتری در سینی سیستم می توانید به این پنل دسترسی داشته باشید.

حالا اگر پنل جدید پاور در ویندوز ۱۰ را دوست ندارید و مایلید که به حالت قدیمی موجود در ویندوز ۸ و ۷ بازگردد، با ما در ادامه ی این گزارش همراه باشید.
 
seyed بازدید : 63 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (0)

 

Lock Screen ویندوز ۱۰ قابلیتی است که از ویندوز ۸ به ارث رسیده و جذابیت گرافیکی خاصی در هنگام شروع به کار با ویندوز می دهد. کاربردی که مایکروسافت برای این صفحه تعریف کرده، اطلاع رسانی Notification های ویندوز است.

مشکل اینجاست که این قسمت برای بسیاری از کاربران آن چنان که باید صحیح کار نمی کند و هنوز دارای نواقص زیادی است ، متاسفانه هم مایکروسافت نیز برای این مشکل هنوز تدبیری نیاندیشده است. به همین دلیل بسیاری از کاربران برای اتلاف کمتر وقت تمایل دارند این قسمت را غیر فعال کنند. برای این کار نیز باید از رجیستری کمک گرفت و روش مستقیمی وجود ندارد.

برای آموزش و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 59 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (0)

عملیات به‌روزرسانی ویندوز در ویندوز 10 (تحت عنوان Windows Update) نسبت به ویندوزهای قبلی تغییرات زیادی کرده است. مایکروسافت در ویندوز 10 تلاش زیادی کرده است تا ویندوز تمامی کاربران همواره به‌روز باشد. 

بسیاری از اپلیکیشن‌های موجود در ویندوز 10 (همانند مرورگر Microsoft Edge و دیگر اپ‌های از پیش‌نصب‌شده) به طور خودکار از طریق Windows Store به روز می‌شوند که این موضوع متفاوت از به‌روزرسانی خود ویندوز (Windows Update) است.
 
برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...
seyed بازدید : 42 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (0)

 

همان‌طور که می‌دانید اگر قصد داشته باشید تا یک بار مودم خود را به صورت نرم‌افزاری خاموش و روشن کنید، بایستی ابتدا وارد آدرس پیش‌فرض روتر خود (192.168.1.1) شوید و پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، از طریق واسط گرافیکی موجود، اقدام به Reboot کردن مودم کنید. اما جالب است بدانید این کار از طریق Command Prompt ویندوز و به شکل دقیق‌تر از طریق پروتکل Telnet نیز قابل انجام است.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 42 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (0)

 

هرچند هیچ‌گاه نمی‌توان به اندروید لقب سیستم‌عامل را نسبت داد، با این حال در بازار کنونی سیستم‌عامل ویندوز کاربران دسکتاپ و اندروید کاربران موبایل را ربوده اند؛ با این حال ویندوز در مقابل اندروید یک ویژگی منحصربه‌فرد دارد و آن نیز امکان شبیه‌سازی و اجرای تمامی برنامه‌های توسعه داده شده برای اندروید است، این در حالیست که اجرای حتی برنامه‌های win 32 نیز بر روی اندروید یک شوخی محسوب می‌شود.

در حال حاضر مدتی است که شبیه‌ساز AMIduOS، محیط اندروید و ویژگی‌های آن را برای کامپیوترهای ویندوزی و تبلت‌های مبتنی بر آن شبیه‌سازی کرده است. در همین رابطه در ادامه قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه می‌توان برنامه‌های رسمی اندروید متصل به پلی‌استور را بر روی دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز 7، 8.1 و یا 10 اجرا کرد.
برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید..

 

seyed بازدید : 64 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (0)

 

همان طور که می دانید ویندوز ۱۰ دارای دو صفحه Lock Screen و Login Screen می باشد. اگر شما هم بر روی ویندوز خود رمز عبوری قرار داده باشید مطمئنا برای دسترسی به دستکتاپ خود باید از این صفحه رمز خود را وارد کنید.

در ویندوز ۱۰ امکان تعویض پس زمینه Lock Screen به سادگی امکان پذیر است اما این کار برای صفحه Login چندان راحت نیست. به صورت پیش فرض پس زمینه Hero برای صفحه Login در نظر گرفته شده که عکسبرداری آن نیز توسط مایکروسافت بسیار جالب بود. در ویندوز مسیر مستقیمی برای این کار در نظر گرفته نشده و حتی در رجیستری نیز دسترسی برای این قسمت در نظر گرفته نشده است.  که برای تغییر پس زمینه این قسمت باید از نرم افزارهای جانبی مانند Windows 10 Login Screen Background Changer استفاده کنید.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

 

seyed بازدید : 34 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (0)

 

اگر جزء کاربران نرم افزار نقشه گوگل باشید احتمالا برای شما پیش آمده است که آدرسی را که توسط رایانه خود در گوگل مپ یافته بودید، مجدد بر روی نرم افزار اندرویدی هم جستجو کنید. حالا شرکت گوگل قابلیتی را ایجاد کرده است تا اطلاعات مربوط به مسیر از نقشه های رایانه به نرم افزار اندرویدی گوشی منتقل شوند.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 26 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (0)

در ویندوز 10 بر خلاف نسخه‌های قبلی ویندوز خبری از Windows Media Center نیست. مایکروسافت به جای این مجموعه‌ی نرم‌افزاری، اپلیکیشنی به نام DVD Player را عرضه کرده است. اما این اپلیکیشن بسیار ساده است و ممکن است جوابگوی نیاز کاربران نباشد.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 104 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (0)

 آموزش نحوه نصب Old Task Manager For Windows 10
ابتدا Task Manager نصب کنید،  پس از اینکه برنامه را نصب نمودید، ظاهر پنجره Task Manager به همان حالت کلاسیک ویندوز ۷ تغییر خواهد یافت!
 
نکته: برای تغییر پنجره Task Manager به همان ظاهر اولیه ویندوز ۱۰، کافیست برنامه Old Task Manager For Windows 10 را حذف کنید.

 

seyed بازدید : 77 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (0)

 

همیشه در رایانه‌هایی که ویندوز را اجرا می کنند شاهد آن هستیم که پس از مدتی سرعت رایانه کند می شود و این پروسه شاهد گاهی بسیار با سرعت کمی هم صورت گیرد اما به هرحال نتیجه کند شدن رایانه کاربر خواهد بود.

این اتفاق به دلایل مختلفی ممکن است روی دهد. همانند سایر مشکلاتی که در سیستم عامل ویندوز وجود دارد، نیاز نیست اصلا در این مورد نگران باشید و در اکثر مواقع با یک ری-استارت کردن می توان رایانه را به حالت معمول برگرداند. البته راه های دیگر و بهتری هم وجود دارند که می توانید خودتان به صورت دستی اقدام به حل مشکلات یاد شده کنید.
برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

 

seyed بازدید : 54 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (0)

بعد از انتشار ویندوز 10 شرکت مایکروسافت هر کاری کرد تا اکثر کاربران ویندوز خود را ارتقاء دهند؛ از امکان کپی نسخه جدید سیستم عامل و نصب آن گرفته تا امکان ارتقاء از ویندوز ۷ و ۸ بدون نیاز به پرداخت هزینه. با این حال پروسه ارتقاء به ویندوز ۱۰ برای برخی از کاربران آن چنان سریع و با سهولت نبوده است. برخی از ما ویندوز را دانلود و سپس نصب کردیم و گروه دیگری نیز منتظر رسیدن بروز رسانی در ویندوز خود بودند،  که در هر دو روش مشکلات و موانع مشترکی وجود داشت.

یک ارور متداول که توسط خیل عظیمی از کاربران گزارش شده است، عبارت Something Happened می باشد. حتی ممکن است هیچ مشکلی در نصب نداشته نباشید و تنها در آخرین مرحله تنظیم ویندوز با چنین اروری مواجه شوید.
 برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...
seyed بازدید : 36 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (0)

 

ویندوز 10 اخیرا ویژگی های جدیدی را همچون کورتانا،حذف و اضافه آیکون های جدید، از بین بردن آیکون های پیش فرض و تغییر رنگ و طراحی آیکون ها را به تنظیمات خود اضافه کرده است.

افزودن برنامه ها
هر برنامه و بخشی که بخواهید را می توان به سادگی و سهولت بر روی نوار ابزار اضافه نمایید و دسترسی سریعتری به آن داشته باشید. کافیست در منوی جستجوی جدید، نام برنامه را وارد کرده و با راست کلیک و انتخاب گزینه Pin to Taskbar آن را بر روی نوار ابزار بیاورید.

همچنین با چپ کلیک بر روی آیکون می توانید آن را باز کرده و یا جابجا کنید.
همچنین با راست کلیک بر روی هر آیکون در نوار ابزار می توانید از گزینه Unpin this program from taskbar جهت حذف آیکون از منوی ابزار استفاده نمایید.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 48 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (0)

مرورگر گوگل‌‍ کروم در حال‌ حاضر، یکی از بهترین‌‌ها برای کاوش در فضای وب برای بسیاری از مردم در سرتاسر جهان محسوب می‌شود. مهم نیست که درباره چه پلتفرمی صحبت می‌کنید؛ کروم، دربین بسیاری از ابزارهای هوشمند نظیر آی‌پد اپل، مک، اندروید گوگل و آیفون محبوبیت دارد.

کروم، یک مرورگر با ویژگی‌های فراوان است؛ حتی شاید چیزی بیشتر از یک مرورگر باشد. اولین آن، برنامه‌هایی است که می‌توانید با خود مرورگر دریافت نمایید.
دومین دلیل این ادعا، پلاگین‌ها و آخری نیز، سرویس‌های خود گوگل بوده که با این مرورگر، یکپارچه‌سازی شده است. این سه ویژگی، برای بسیاری از کاربران لازم است و خود، یکی از علت‌هایی است که نشان می‌دهد چرا کاربران به‌سمت این مرورگر روی‌ آورده‌اند.
برای همین قصد داریم، ترفند و راز و رمزهای مرورگر گوگل‌کروم را برای‌تان شرح دهیم.

 

seyed بازدید : 29 سه شنبه 31 شهریور 1394 نظرات (0)

 

چندی پیش خبر ذخیره رمز عبور شبکه‌های Wi-Fi توسط گوگل اعلام شد. طبق این خبر کاربرانی که از دستگاه‌های دارای سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند در صورتی که به یک شبکه بیسیم دارای رمز عبور متصل شوند، رمز عبور این شبکه‌ بی‌سیم به سرورهای گوگل ارسال شده و ذخیره می‌شود.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 33 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)

گاهی اوقات به دنبال یک مطلب در یک وب سایت هستید، اما از شانس بد شما ممکن است آن صفحه از سایت حذف شده باشد یا اینکه در آن لحظه سایت مورد نظر کلا در دسترس نیست.

در این مواقع برای دسترسی به صفحه مورد نظر از چه ترفندی باید استفاده کرد؟ برای پی بردن به این موضوع با ما همراه باشید.

 

seyed بازدید : 34 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)

این روز ها ویروس به بکی از دغدغه های کاربران دنیای دیجیتال تبدیل شده است که برای مقابله با آن باید به دنبال راه  چاره ای باشیم.در ابتدا به این سوال پاسخ می دهیم که ماهیت ویروس چیست؟

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 143 جمعه 20 شهریور 1394 نظرات (0)

امروزه اکثر افراد برای دسترسی به اینترنت ، از مودم های بیسیم یا همان wifi استفاده میکنند ، بدون اینکه از خطرات آن آگاه باشند.از خطراتی مثـل دزدیده شدن اطلاعات شخصی و رمز کارت های بانکی گرفته تا سوء اســتفاده  مخفیانــه از اشتراک اینترنت.

بیش از ۹۰ درصد مودم های wifi در سرتاسر ایران ،براحتی قابل نفوذ هستند.شاید تصور کنید که چه فرد متخصصی قرار هستش که مودم من رو هک کنه ؟! ولی این رو بدونید که امروزه نرم افزارهایی طراحی شده که اگه مودم شما ایمنی لازم رو نداشته باشه ،هرکسی میتونه اونرو هک کنه ، حتی خود شما که از این موضوع بی اطلاع هستید !

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 49 جمعه 20 شهریور 1394 نظرات (0)

 

با اینکه بیشتر برنامه های پیام رسان در تلفن های همراه گزینه حذف اکانت را در بخش تنظیمات خود قرار داده اند اما تلگرام این قابلیت را در اختیار ندارد و کاربران باید برای حذف اکانتشان از سایت جداگانه ای استفاده کنند.

مراحل حذف اکانت تلگرام Delete Telegram account یک مسیر هفت گانه است که بلافاصله و پشت سر هم انجام می پذیرد. تمامی مراحل به سادگی قابل انجام است. شما می توانید این مراحل را به همراه آموزش تصویری در اینجا مشاهده کنید.

seyed بازدید : 37 جمعه 20 شهریور 1394 نظرات (0)

مایکروسافت در ادامه ارائه سریع و پیوسته بروزرسانی های ویندوز 10، امروز یک بروزسانی Cumulative جدید را برای این سیستم عامل منتشر کرد اما یکبار دیگر جزئیات و لیست تغییرات آن را ارائه نکرده است.

هنوز در وب سایت مایکروسافت صفحه ای برای این بروزسانی ایجاد نشده است اما احتمالا تا ساعاتی دیگر مایکروسافت آن را ایجاد کند که البته انتظار نمی رود جزئیاتی ارائه شود و طبق معمول با عبارت " این بروزسانی بهبودهایی را برای ویندوز 10 با خود دارد" مواجه می شویم.
برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

 

seyed بازدید : 67 جمعه 20 شهریور 1394 نظرات (0)

 

یکی از پرکاربردترین میانبرهای ویندوز، میانبر Alt+Tab است که با فشردن آن می توان پنجره های باز ویندوز را مشاهده و بین آنها گردش کرد. این صفحه در نسخه های مختلف ویندوز همیشه دستخوش تغییر بوده و پیشرفته تر شده است.

به طور مثال، صفحه ی Alt+Tab در ویندوز XP ظاهر خیلی ساده ای داشت و تنها آیکن‌های مربوط به هر پنجره در آن نمایش داده می‌شد. اما در نسخه های بعدی ویندوز، پیش نمایش و تصویر کوچکی از ظاهر هر پنجره به آن اضافه شده که در ویندوز ۱۰ این پیش نمایش به حد قابل توجه ای بزرگ شده است. حال در این گزارش تصمیم داریم به معرفی یکی از ترفند های ویندوز ۱۰ بپردازیم.که با به کارگیری آن می‌توانید صفحه Alt+Tab ویندوز ۱۰ را به همان ظاهر ساده و قدیمی ویندوز XP تغییر دهیم.

 

seyed بازدید : 53 جمعه 20 شهریور 1394 نظرات (0)

 

اگر شما از سیستم عامل Mac استفاده می‌کنید شاید برایتان جالب باشد بدانید که می‌توانید تنظیماتی را برای روشن شدن و یا خاموش شدن خودکار رایانه اعمال کنید. این تنظمیات می‌تواند برای دانلود شبانه و یا موارد مشابه کارگشا باشد. 

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

 

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 356
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 342
  • بازدید سال : 2,063
  • بازدید کلی : 40,534