loading...
پی سی به روز
seyed بازدید : 30 دوشنبه 07 تیر 1395 نظرات (0)

 

پیام رسان تلگرام که به گفته سازندگانش از امن‌ترین پیام‌ رسان‌های دنیاست، در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر دارد. پس از مشکلات ایجاد شده برای وایبر در ایران، بسیاری از کاربران به تلگرام روی آوردند و حالا بیش از ۲۰ میلیون نفر از کاربران این سرویس ایرانی هستند. علاوه بر ظاهر زیبا، ساده و کاربردی بودن این مسنجر، موضوعی که باعث جذب کاربران شده ادعای امن بودن تلگرام است. اما آیا واقعا تلگرام آن گونه که توسعه دهندگان این سرویس ادعا می‌کنند، امن است؟!

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 30 چهارشنبه 26 خرداد 1395 نظرات (0)

 

دانشمندان راهی برای تقویت شدت امواج نور در یک ریزتراشه سیلیکونی با استفاده از قدرت صدا یافتند.

برپایه گزارش مجله نیچرفوتونیکس (Nature Photonics)، این تحقیق توسط تیمی به سرپرستی پیتر راکیچ (Peter Rakich) انجام شده است که به وسیله این سیستم موج‌بر، توانایی کنترل دقیق امواج نور و صدا ایجاد می‌شود. با استفاده از این یافته قوی روی تراشه سیلیکون، می‌توان به فن‌آوری جدید در پردازش قدرتمند سیگنال دست ‌یافت. همچنین کاربرد زیاد تراشه سیلیکونی در تکنولوژی امروز، سبب می‌شود تا پژوهشگران برای ایجاد سیستم‌های پیشرفته‌تر بیشتر تحقیق کنند.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 25 سه شنبه 25 خرداد 1395 نظرات (0)

 

Ian Parry به عنوان کسی شناخته می‌شود که با بنچمارک‌ها آشنایی کامل داشته و می‌داند که چگونه سیستم‌هایی را بسازد که نه تنها از لحاظ عملکرد کارایی خوبی داشته باشند بلکه بتواند رکوردهای جهانی را هم بشکنند.

Parry با همکاری Overclockers UK به تازگی سیستم گیمینگ OrionX Extreme را معرفی کرده که از مشخصات فنی سخت‌افزاری بسیار سطح بالایی بهره می‌برد. بر اساس شایعاتی که تا کنون در مورد محصول مورد بحث منتشر شده، گفته می‌شود که قیمت آن حدودا ۲۶۰۰۰ دلار تعیین خواهد شد.
برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

 

seyed بازدید : 58 یکشنبه 01 شهریور 1394 نظرات (0)

مایکروسافت روش ویژه‌ای را مورد استفاده قرار می‌دهد که بر اساس آن داده‌های جست‌وجوگر Bing با مجموعه نرم‌افزاری Office و دیگر ابزارهای این شرکت ادغام می‌شوند.

ولی غول نرم‌افزاری جهان هم‌اکنون تصمیم گرفته است با همین روش به مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزار امکان دهد تا داده‌های مربوط به جست‌وجوهای Bing در ابزارهای خود مورد استفاده قرار دهند.
به نقل از زد.دی.نت، از پاییز امسال که پیش‌نمایش رابط برنامه‌نویسی کاربردی برای ابزارهای Bing Knowledge و Action Graph ارائه می‌شود، توسعه‌دهندگان نرم‌افزار می‌توانند قابلیت‌های مربوط به جست‌وجوگر اینترنتی Bing را در ابزارهای کاربردی خود مورد استفاده قرار دهند.
برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

 

seyed بازدید : 43 یکشنبه 01 شهریور 1394 نظرات (0)

این کاهش نیرو که ابتدا در ماه ژوئیه اعلام شد، بخشی از برنامه مایکروسافت برای کاهش 7800 نیرو در سطح جهان و عمدتا از بخش تجارت سخت‌افزاری تلفن همراه است که مایکروسافت سال گذشته آن را از نوکیا خریداری کرد.

مایکروسافت افزود: کارخانه‌های نوکیا در اسپو و تامپر همچنان به کار خود ادامه خواهند داد.
منبع: رویترز
انتهای پیام/ 

 

seyed بازدید : 28 شنبه 24 مرداد 1394 نظرات (0)

روز گذشته رئیس بخش امنیت فیس‌بوک در این خصوص اعلام کرد، زمان آن فرا رسیده تا این پلتفرم از بین برود.

بعد از حدود یک روز Mark Schmidt از سوی کمپانی موزیلا در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که در آخرین نسخه از مرورگر فایرفاکس دیگر از فایل‌های فلش به صورت پیش‌فرض پشتیبانی نمی‌شود و تمام فایل‌های این چنینی به صورت اتوماتیک بلاک خواهد شد.گویا اغلب کمپانی‌ها تصمیم به انجام چنین کاری دارند و با جدیت از این موضوع پیروی می‌کنند و ادوب فلش نیز باید در مقابل این خواسته کاربران و کمپانی‌ها زانو بزند.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

 

 

seyed بازدید : 63 پنجشنبه 22 مرداد 1394 نظرات (0)

این باتری‌های جدید که شکلی همچون یک تخم‌مرغ دارند، به وسیله‌ی نانو ذرات تولید شده و بر روی یک پوسته‌ با جنس تیتانیوم دی‌ اکسید قرار گرفته و زرده آن نیز از جنس آلومینیوم می باشد.

بر خلاف باتری‌های لیتیومی که این روزها در بسیاری از محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرند، در طول زمان از ظرفیت آنها کاسته نمی‌شود.

 

اما استفاده از تیتانیوم دی‌ اکسید و آلومینیوم در این باتری‌ها، به معنای آن است که ظرفیت این باتری‌ها می‌توانند ۳ برابر بیشتر از ظرفیت فعلی باشد. همچنین در ارتباط بودن بخش‌های مختلف باتری با یکدیگر بر خلاف باتری‌های لیتیومی، این امکان را به وجود می‌آورد که این باتری‌ها در عرض تنها شش دقیقه به صورت کامل شارژ می شوند.
برای توضیحات بیشتر به ادامنه مطلب بروید...

 

seyed بازدید : 36 پنجشنبه 22 مرداد 1394 نظرات (0)

امنیت سایبری از بزرگترین مشکلات انسان های عصر حاضر محسوب می شود و پلیس فدرال آمریکا (FBI) در آخرین گزارش خود اعلام کرده بزرگترین فهرست افراد تحت تعقیب در این سازمان را مجرمان سایبری تشکیل می دهند.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 44 چهارشنبه 14 مرداد 1394 نظرات (0)

برای سال ها  تفکر این که مک بوک ها و iMac PC های اپل از رایانه هایی که از ویندوز استفاده می کنند ایمن تر هستند وجود داشته است. گرچه، این اسطوره به وسیله 2 تن از محقق های امنیت شبکه (هادسون و ژنو کوا) که اولین Malware با توانایی نفوض در مک بوک ها (Thunderstrike 2) را ساخته اند، شکسته شده است.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

 

seyed بازدید : 38 سه شنبه 13 مرداد 1394 نظرات (0)

امروزه اكثر وسايل الكترونيكي و هوشمند به اينترنت متصل مي شوند و از اين راه ارسال و دريافت اطلاعات مي كنند. اين در حالي است كه يك محقق در امر امنيت شبكه،به تازگي كشف كرده است دستگاه هاي GPS كه به شبكه ماهواره هاي Globalstar متصل هستند؛ امكان هك شدنشان زياد مي باشد.

كارشناس امنيت شركت Synack كه به اين ضعف پي برده، اضافه كرد: انتقال اطلاعات درون اين شبكه كد گذاري نمي شود و اين بدان معناست كه مي شود اطلاعات را بين فرستنده و گيرنده رهگيري  كرد.

وی در ادامه گفت: حتي تغيير اطلاعات ارسال شده و دريافت شده نيز امكان پذير است.

برای توضیحات بیشتر با پی سی به روز همراه باشید...

seyed بازدید : 127 سه شنبه 13 مرداد 1394 نظرات (0)

 

بررسی‌های مرکز محافظت در برابر بدافزار مایکروسافت نشان می‌دهد که نسخه‌های قدیمی‌تر نوار ابزار ask تهدیدی جدی برای امنیت رایانه‌های شخصی محسوب می‌شود؛زیرا کنترل کاربر بر روی جستجوگر مورد استفاده‌اش را محدود می‌کند. همچنین نوار ابزار Ask.com مانع از تغییر موتور جستجوی مورد استفاده می‌شود.

برای توضیحات بیشتر بهوادامه مطلب بروید...

 

 

seyed بازدید : 70 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

شرکت مایکروسافت تصمیم گرفته است تا با شرکت های تولید کننده سخت افزار در کشورهای آسیایی وارد مذاکره شده و تلفن های همراهی را تولید کند که به صورت محلی تولید شده اند.

seyed بازدید : 66 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)

در روز دوشنبه ی گذشته شاهد انتشار اخبار عجیب و در عین حال جالبی بودیم. شرکت ایتالیایی Hacking Team  که کار اصلی اش هک کردن نرم افزارها و شبکه های مختلف و فروش اطلاعات ناشی از آن به شرکت های جاسوسی جهان بود، خود توسط گروهی ناشناس هک شد و هکرها حدود 400 گیگا بایت اطلاعات از بانک های اطلاعاتی این شرکت که اغلبشان به کدهای منبع و اطلاعات محرمانه و شخصی شرکت هکینگ تیم اختصاص داشتند را بر روی اینترنت پخش کردند.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

 

seyed بازدید : 70 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

 

امروزه دسترسی به وای فای در تمامی نقاط امکان پذیر شده وای فای در هر جایی از شهر قابل دسترس است و حالا به لطف مقامات دولت ژاپن دسترسی به وای فای در مرتفع ترین قله این کشور نیز امکان پذیر شده است. برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 87 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

مایکروسافت در حال توسعه  یک ابزار آموزش دهنده  ماشین است که تقریبا به هر کس اجازه می دهد تا به کامپیوتر ها آموزش دهد. هر کس در حوزه کاری خود اطلاعات فراوانی دارد و شخص فقط باید از پارامتر های مناسب برای ورود اطلاعات خود استفاده کند.

برای مثال یک آشپز می تواند به کامپیوتر شیوه طبخ یک غذای خوشمزه را بگویید،در حالی که یک دکتر می تواند از نرم افزار بخواهد تا در پرونده های پزشکی جست و جو کند و اطلاعات پزشکی مربوط به بیمار جدید او را پیدا کند.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 356
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 325
  • بازدید سال : 2,046
  • بازدید کلی : 40,517