loading...
پی سی به روز
seyed بازدید : 92 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

Alt اين کليد کوچک که در سطر آخر کيبورد در ميان کليد ويندوز و Space جا خوش کرده است را چندان دست کم نگيريد! چون کليد بسيار کارآمد و با استفاده ای برای حرفه ای ها است.
در اين جا قصد داريم شما را با تعدادی کاربرد جالب Alt آشنا کنيم تا شما نيز به اهميت آن پی ببريد:

seyed بازدید : 77 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

گلکسی اس ۶ سامسونگ یک گوشی هوشمند است که سخت می‌توان در برابر آن مقاومت کرد. اگر شما هم جذب این گوشی شده‌اید، باید بدانید که این گوشی قادر به انجام کارهایی هست که شاید تصوری از آن ها نداشته باشید.

 در جریان یادگیری این قابلیت‌ها خواهید فهمید که سامسونگ هر آن‌چه که می‌توانست در جدیدترین محصولش به‌کار گرفت تا موجبات رضایت کاربران فراهم شود. برخی از این ویژگی‌ها در سری گلکسی اس آشنا به‌نظر می‌رسند، برخی دیگر کاملا جدید و مابقی نیز جزء ویژگی‌های نسخه ۵.۰ اندروید هستند.
برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

 

seyed بازدید : 98 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

از قابلیت های جالبی که در تایپ کلمات فارسی وجود دارد تایپ کلمات و حروف به صورت کشیده است که زیبایی دو چندانی به متن می بخشد. این نوع تایپ بسیار ساده و البته زیبا است.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

 

seyed بازدید : 66 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

نرم افزار Internet Download Manager که به اختصار IDM نامیده می‏ شود را می‏ توان به جرات قدرتمندترین و معروف‏ترین نرم افزار مدیریت دانلود از اینترنت دانست.

قابلیت‏های متعددی در این برنامه وجود دارد که آن را از هر جهت تبدیل به نرم ‏افزاری کامل کرده است.حالا در این گزارش قصد داریم به معرفی 17 نکته کوچک اما مهم در این برنامه بپردازیم:

seyed بازدید : 97 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

اگر شما ۳ بار pin code گوشی را اشتباه بزنید گوشی به روی قفل PUK code می رود که ما در این گزارش روش شکستن این قفل را به شما آموزش می دهیم.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 89 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید در ویندوز 7 با راست کلیک بر شورتکات‌های صفحه‌ی دسکتاپ و همچنین فایل‌های اجرایی می‌توان با انتخاب گزینه‌ی Pin to Start Menu آن‌ها را به منوی Start ویندوز اضافه و یا به اصطلاح سنجاق کرد. اما در صورتی که بر روی سایر فایل‌ها و یا پوشه‌ها راست کلیک کنید خبری از این گزینه نیست. در این ترفند به نحوه‌ی سنجاق کردن کلیه فایل‌ها با هر فرمتی و همچنین کلیه پوشه‌ها به منوی Start ویندوز 7 خواهیم پرداخت.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 86 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

همه می دانیم که وقتی گوشی خود را در منزل یا محل کار گم می کنیم ساده ترین راهی که برای پیدا کردن آن به ذهنمان خطور می کند، زنگ زدن به گوشی و استفاده از صدای رینگتون برای پیدا کردن آن است. حالا  اگر گوشی در حالت سایلنت بود با وجود بی صدایی چگونه آن را پیدا کنیم؟

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 87 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

مایکروسافت در حال توسعه  یک ابزار آموزش دهنده  ماشین است که تقریبا به هر کس اجازه می دهد تا به کامپیوتر ها آموزش دهد. هر کس در حوزه کاری خود اطلاعات فراوانی دارد و شخص فقط باید از پارامتر های مناسب برای ورود اطلاعات خود استفاده کند.

برای مثال یک آشپز می تواند به کامپیوتر شیوه طبخ یک غذای خوشمزه را بگویید،در حالی که یک دکتر می تواند از نرم افزار بخواهد تا در پرونده های پزشکی جست و جو کند و اطلاعات پزشکی مربوط به بیمار جدید او را پیدا کند.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 45 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

یکی از این ترفندهایی که در نرم افزار Word 2010 نهفته است، قابلیت عکس‏برداری از صفحه Word و همچنین عکس‏برداری از سایر پنجره‏ های باز موجود، است. فرض کنید قصد دارید از یکی از پنجره‏ های ویندوز عکس بگیرید و آن را وارد محیط Word کنید. هم اکنون با استفاده از این قابلیت در Word 2010 از نرم افزارهای جانبی مخصوص عکس گرفتن از پنجره‏های ویندوز بی نیاز می ‏شوید و علاوه بر آن سرعت کار شما نیز بیشتر می‏ گردد. در این ترفند قصد داریم به معرفی این قابلیت جدید Word 2010 و طرز کار آن بپردازیم.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 42 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (1)

شما می توانید در محیط ویندوز XP بدون هیچ نرم افزاری،فونت های زیبایی را برای خود طراحی كنید.این برنامه كه مانند بسیاری از برنامه های ویندوز در آن مخفی شده است را می توان از طریق منوی RUN اجرا کرد.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

تعداد صفحات : 36

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 356
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 321
  • بازدید سال : 2,042
  • بازدید کلی : 40,513