loading...
پی سی به روز
seyed بازدید : 31 شنبه 09 مرداد 1395 نظرات (0)

 

اخیرا گوگل نام نسخه‌ی بعدی سیستم عامل اندروید را به نام اندروید Nougat یا با آهنگی آشناتر، اندروید نوقا گذاشت. حتما خیلی از کاربران دوست دارند که اندروید خود را به اندروید 7 و یا Nougat تغییر دهند. ما در این گزارش به شما می گوییم کدام گوشی ها اندروید 7 و یا نوقا را می پذیرند و کدام از پذیرفتنش معذورند.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید..

 

seyed بازدید : 20 شنبه 09 مرداد 1395 نظرات (0)

 

بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند، پس از گم شدن یا دزدیده شدن گوشی هایشان نگران اطلاعات محرمانه ای هستند که در داخل گوشی قرار دارد. در گوشی هایی که سیستم عامل آنها  اندروید است، راه حلی برای حذف اطلاعات گوشی های دزدیده شده وجود دارد. شما می توانید با استفاده از این ترفند گوشی خود را از راه دور کنترل و اطلاعات آن را حذف کنید.

برای توضیحات بیشتر و آشنایی با این ترفند به ادامه مطلب بروید..

seyed بازدید : 29 شنبه 09 مرداد 1395 نظرات (0)

 

با ابلاغ مصوبه ی سازمان تنظیم مقررات رادیویی، در کنار کاهش قیمت اینترنت ثابت، تعرفه‌های استفاده ی آزاد از اینترنت موبایل نیز کاهش یافت. طبق مصوبه ی ۲۳۷ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، اپراتور های موبایل باید نرخ دیتای آزاد را به ۰.۴ ریال برسانند. پیش از مصوبه ی اخیر، نرخ استفاده از هر کیلو بایت داده ی آزاد موبایل (یعنی بدون استفاده از بسته ی اینترنت) ۰.۵ ریال بود که با تصمیم اخیر مجموعه ی وزارت ارتباطات، این میزان به ۰.۴ ریال کاهش یافته است.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

 

 

seyed بازدید : 19 شنبه 09 مرداد 1395 نظرات (0)

 

اگر شما هم از دارندگان دستگاه آیفون هستید حتما از حافظه پر آیفون همیشه عصبی و کلافه می شوید. حالا در این گزارش می خواهیم راه ساده ای را به شما آموزش دهیم که از طریق آن می توانید در عرض چند ثانیه حافظه آیفون را بالا ببرید.

seyed بازدید : 20 جمعه 08 مرداد 1395 نظرات (0)

 

اگر شما شب و روز از لپ تاپ خود استفاده می کنید نیاز است بعد از مدتی کار مداوم با آن باتری لپ تاپتان را عوص کنید ، اما چه موقع و چه زمان سیستم عامل ویندوز به شما می گوید.

 یک ابزاری ذاتی در ویندوز است که به شما کمک میکند که زمان مناسب برای تعویض باتری لپ تاپ خود را پیدا کنید.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 26 جمعه 08 مرداد 1395 نظرات (0)

 

سایت "Battery University " ادعا می کند اگر بعد از تکمیل شدن ظرفیت باتری گوشی به شارژ آن ادامه دهید مواد شیمیایی داخل باتری می تواند باتری را نابود کندچرا که باتری به مدت طولانی در حالت ” پر فشار ” قرار می گیرد.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 22 جمعه 08 مرداد 1395 نظرات (0)

 

حتماً تا به‌ حال با مشکل پاک شدن و یا پاک کردن غیرعمدی یادداشت‌ها در اپلیکیشن‌های یادداشت نویسی تلفن‌های همراه مواجه شده اید. احتمالاً بعضی از این یادداشت‌ها مهم و حیاتی بوده‌اند و از دست دادن آن‌ها چیزی شبیه به فاجعه است. اما نگران نباشید در این گزارش به شما خواهیم گفت که چگونه یادداشت‌های پاک شده خود را در دستگاه‌های اپل مثل آیفون یا آی پد بازیابی کنید.

 

 

 

seyed بازدید : 108 دوشنبه 28 تیر 1395 نظرات (0)

 

تجربه نشان می دهد که 95 درصد از مشکل قطع اینترنت با ریست کردن مودم قابل حل است. آن را خاموش کرده و سپس روشن کنید و به احتمال زیاد مشکل ارتباط اینترنتی شما مرتفع خواهد گردید.

برای مشاهده توضیحات بیشتر و آموزش به ادامه مطلب بروید...


seyed بازدید : 42 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

 

حتما می دانید که کاربران ویندوز 10 می توانند صداهای سیستمی را بطور دلخواه خودشان شخصی سازی کنند، ولی به دلایل نامعلوم بعضی از صداها مانند log in, log off, و shutdown در میان گزینه های موجود در قسمت کنترل صدا موجود نیستند.

 بنابراین اگر مایل هستید موارد ذکر شده را به لیست صداها اضافه و شخصی سازی کنید باید با استفاده از تغییرات رجیستری در ویندوز این کار را انجام دهید.
برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...
seyed بازدید : 31 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

 

گوگل پرکاربردترین موتور جستجوی اینترنتی است و چنان معتبر شده که عنوان آن از سال گذشته، به صورت یک واژه جدید در فرهنگ انگلیسی آکسفورد ثبت شده است.

حالا ما در این گزارش  می خواهیم به شما آموزش دهیم چطور می توانید موتور جستجوی گوگل را بچرخانید، برای این کار تنها کافی است در نوار جستجوی گوگل عبارت  "do a barrel roll" را وارد کنید صفحه مرورگر شما می چرخد.

تعداد صفحات : 36

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 356
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 339
  • بازدید سال : 2,060
  • بازدید کلی : 40,531