loading...
پی سی به روز
seyed بازدید : 25 دوشنبه 07 تیر 1395 نظرات (0)

 

شبکه اجتماعی اینستاگرام که زیر مجموعه شرکت فیسبوک محسوب میشود با بیش از 500 میلیون کاربر و همچنین روزانه 300 میلیون نفر بازدید از این نرم افزار، به یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. شما از طریق این نرم افزار می توانید عکس و فیلم هایتان را در کمتر از چند دقیقه بین میلیون ها نفر به اشتراک بگذارید.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

 

seyed بازدید : 24 دوشنبه 07 تیر 1395 نظرات (0)

 

حتما شما هم از آن دسته کابرانی هستید که دوست دارید دست خط خودتان را به فونت تبدیل کنید.

وب‌سایت "MyScriptFont.com" به کمک شما آمده  تا بتوانید دست خط خود را به صورت دیجیتالی در بیاوریدو آن را تبدیل به فونت کنید و بر روی دستگاه نصب کنید. 
برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

 

seyed بازدید : 36 دوشنبه 07 تیر 1395 نظرات (0)

 

اپلیکیشن محبوب پیام رسان تلگرام علاوه بر امکاناتی که همه‌ی ما از آن باخبر هستیم دارای نکات و ترفندهای حالب و کاربردی است که احتمالا هیچ کاربری از آن خبر ندارد.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 26 دوشنبه 07 تیر 1395 نظرات (0)

 

به نظر می‌رسد که تیم طراحان واتس‌اپ قصد دارند تا قابلیت نقل‌قول را به این مسنجر محبوب اضافه نمایند. با اینکه واتس‌اپ یک اپلیکیشن محبوب در دنیا به حساب می‌آید، اما از لحاظ قابلیت‌ها کمی از رقبای خود عقب مانده است و کاربران آن با اضافه شدن کوچک‌ترین ویژگی‌های جدید، سر از پا نمی‌شناسند!

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 19 دوشنبه 07 تیر 1395 نظرات (0)

 

تصور کنید که اگر عامل‌های چت گوگل می‌توانستند نمایشگر محصول نکسوس شما را ببینند، عیب‌یابی این دستگاه‌ها چقدر آسان می‌شد. علاوه بر عیب‌یابی آسان، این کار می‌تواند به کاربران تازه وارد اندروید کمک کند تا دستگاه خود را راه‌اندازی کنند.

حالا بر اساس اخباری که به تازگی منتشر شده است، چنین ویژگی تا اواخر امسال به دستگاه‌های نکسوس افزوده می‌شود. این ویژگی، پشتیبانی گوگل (Google Support) نامیده می‌شود. چیزی که مشخص نیست، این است که آیا عامل‌های چت، قادرند فقط نمایشگر را ببینند و یا می‌توانند کارهای دیگر نیز انجام دهند.

به خاطر داشته باشید که این ویژگی مختص محصولات نکسوس است.

 

پایان/

seyed بازدید : 30 دوشنبه 07 تیر 1395 نظرات (0)

 

پیام رسان تلگرام که به گفته سازندگانش از امن‌ترین پیام‌ رسان‌های دنیاست، در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر دارد. پس از مشکلات ایجاد شده برای وایبر در ایران، بسیاری از کاربران به تلگرام روی آوردند و حالا بیش از ۲۰ میلیون نفر از کاربران این سرویس ایرانی هستند. علاوه بر ظاهر زیبا، ساده و کاربردی بودن این مسنجر، موضوعی که باعث جذب کاربران شده ادعای امن بودن تلگرام است. اما آیا واقعا تلگرام آن گونه که توسعه دهندگان این سرویس ادعا می‌کنند، امن است؟!

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 28 دوشنبه 07 تیر 1395 نظرات (0)

 

شیائومی شرکتی چینی است که اولین اسمارت‌فون خود را در سال ۲۰۱۱ روانه بازار کرده است، این کمپانی به خوبی توانسته تلفیقی میان قیمت مناسب و کیفیت بالا ایجاد کند و به این ترتیب در طی کم‌تر از ۶ سال خود را به پنجمین تولیدکننده بزرگ تلفن‌ همراه تبدیل کند. این شرکت را به عنوان اپل آسیا می‌دانند زیرا محصولات ساخته شیائومی خصوصا خانواده Mi بسیار قدرتمند بوده‌اند و از طرفی با قیمتی بسیار مقرون به صرفه عرضه می‌شوند.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 29 دوشنبه 07 تیر 1395 نظرات (0)

 

واتس‌اپ بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین سرویس پیام‌رسان دنیا به شمار می‌رود و روزانه میان هزاران کاربر ارتباط برقرار می‌کند. اگر تلفن اندرویدی شما گم شده یا از بین رفته است، حتما باید حساب کاربری واتس‌اپ را حذف یا غیر فعال کنید تا برای دیگران قابل دسترسی نباشد. در ادامه مطلب با ما باشید تا روش‌های حذف و غیرفعال کردن این سرویس پیام‌رسان را یاد بگیرید:

seyed بازدید : 22 دوشنبه 07 تیر 1395 نظرات (0)

 

تلگرام بعد از بروزرسانی  اخیر رباتی را با عنوان @like معرفی کرده است که به وسیله این ربات می توانید برای پست های خود در گروه یا سوپر گروه ها گزینه لایک یا دیس لایک قرار دهید.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

 

mohsen بازدید : 24 شنبه 05 تیر 1395 نظرات (0)

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/11/25/818913_835.jpg

 

 ارزش و اهمیت تایپ ده انگشتی

مدت دوره آموزش تایپ حرفه ای، به طور معمول در آموزشگاه های فنی و حرفه ای 4 ماه است که گاهی بیشتر نیز می شود. اما معتقدم که جهت آموزش این مهارت به افرادی که واقعاً انگیزه و پشتکار یادگیری آن را داشته باشند، یک جلسه نیز کافی بوده و بعد از آن در صورتی که تمرین مرتب و مکرر کنند، به مرور زمان در حد تایپیست های حرفه ای آموزش دیده ظاهر خواهند شد.



تعداد صفحات : 36

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 356
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 319
  • بازدید سال : 2,040
  • بازدید کلی : 40,511