loading...
پی سی به روز
seyed بازدید : 840 پنجشنبه 03 تیر 1395 نظرات (0)

دانلود رایگان رام کاستوم CM 13 – اندروید ۶٫۰٫۱ برای گوشی Honor 3c – آنر ۳ سی + آموزش نصب!


رام کاستوم ویژه

تست شده و سالم بدون مشکل!

 


گوشی Honor 3c یا آنر ۳ سی یکی از پر طرفدارترین گوشی های شرکت هواوی است که در سال ۲۰۱۴ معرفی و وارد بازار موبایل شد و توانست در زمان کوتاهی جای خاصی میان کاربران ایرانی پیدا کند و کاربران زیادی را در ایران به سمت خود جذب کند! در این پست ما رام غیر رسمی نسخه ۶٫۰٫۱ (نسخه CM 13) را برای شما قرار دادیم که امیدوارم مورد پسندتان قرار گیرد!

برای دانلود و توضیحات بیشتر و آموزش به ادامه مطلب بروید...

 

seyed بازدید : 34 جمعه 28 خرداد 1395 نظرات (0)

 

آخرین داده‌های سیستم‌عامل‌های موبایل Kantar برای سه ماهه منتهی به ماه آوریل، نشان می‌دهد که اندروید همچنان در حال افزایش سهم خود است، ولی سرعت گذشته را ندارد.

برای مشاهده توضیحات به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 30 چهارشنبه 26 خرداد 1395 نظرات (0)

 

دانشمندان راهی برای تقویت شدت امواج نور در یک ریزتراشه سیلیکونی با استفاده از قدرت صدا یافتند.

برپایه گزارش مجله نیچرفوتونیکس (Nature Photonics)، این تحقیق توسط تیمی به سرپرستی پیتر راکیچ (Peter Rakich) انجام شده است که به وسیله این سیستم موج‌بر، توانایی کنترل دقیق امواج نور و صدا ایجاد می‌شود. با استفاده از این یافته قوی روی تراشه سیلیکون، می‌توان به فن‌آوری جدید در پردازش قدرتمند سیگنال دست ‌یافت. همچنین کاربرد زیاد تراشه سیلیکونی در تکنولوژی امروز، سبب می‌شود تا پژوهشگران برای ایجاد سیستم‌های پیشرفته‌تر بیشتر تحقیق کنند.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

seyed بازدید : 25 سه شنبه 25 خرداد 1395 نظرات (0)

 

Ian Parry به عنوان کسی شناخته می‌شود که با بنچمارک‌ها آشنایی کامل داشته و می‌داند که چگونه سیستم‌هایی را بسازد که نه تنها از لحاظ عملکرد کارایی خوبی داشته باشند بلکه بتواند رکوردهای جهانی را هم بشکنند.

Parry با همکاری Overclockers UK به تازگی سیستم گیمینگ OrionX Extreme را معرفی کرده که از مشخصات فنی سخت‌افزاری بسیار سطح بالایی بهره می‌برد. بر اساس شایعاتی که تا کنون در مورد محصول مورد بحث منتشر شده، گفته می‌شود که قیمت آن حدودا ۲۶۰۰۰ دلار تعیین خواهد شد.
برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

 

seyed بازدید : 32 سه شنبه 25 خرداد 1395 نظرات (0)

مهم ترین سوالی که این روز ها ذهن کاربران را درگیر کرده است، مشاهده تبلیغات مختلف با این مضمون است ” آموزش هک تلگرام ، اکانت فرزندانتان را چک کنید و .. ”اینگونه تبلیغات ابهامات بسیاری را در ذهن کاربران ایجاد کرده که آیا امنیت تلگرام تا این حد پایین است و فردی می تواند با پرداخت ۵ هزار تومان و مطالعه یک فایل پی دی اف تلگرام فرد دیگری را هک کند؟ 

پاسخ به این سوال قطعا منفی می باشد. اما در تلگرام یک سری تنظیمات امنیتی وجود دارد که شما با فعال کردن آنها امکان دسترسی هر فردی به اکانت خود را مسدود خواهید کرد. در ادامه ۴ اقدام مهم در این زمینه را به شما معرفی می شود. 

 

seyed بازدید : 47 سه شنبه 25 خرداد 1395 نظرات (0)

 

آیا تا به‌حال به این فکر کرده‌اید که چه کار هایی می‌توان با ویبره موبایل انجام داد؟ اگر جواب شما منفی است، خوب بعد از این خبر شاید بیشتر به آن فکر کنید!

seyed بازدید : 32 یکشنبه 23 خرداد 1395 نظرات (0)

 

بدون شک ویندوز 10 ظاهر زیباتر و مدرن‌تری نسبت به نسخه‌های قبلی ویندوز پیدا کرده است. یکی از این تغییرات در ظاهر کنترل صدا صورت گرفته است. در ویندوزهای 7 و 8 هنگامی که صدای ویندوز را کم یا زیاد می‌کردیم یک نوار پیمایش‌گر عمودی ظاهر می‌شد. اما این نوار در ویندوز 10 جای خود را به یک نوار افقی با ظاهر مینیمال‌تری داده است. اگر ظاهر قبلی را بیش‌تر ترجیح می‌دهید در این ترفند به نحوه‌ی بازگردانی ظاهر کلاسیک کنترل صدا در ویندوز 10 از طریق رجیستری ویندوز خواهیم پرداخت.

seyed بازدید : 29 پنجشنبه 20 خرداد 1395 نظرات (0)

اپلیکیشن تلگرام بر روی پلت‌فرم‌های مختلفی اجرا می‌شود. این موضوع و ذخیره شدن مکالمات بر روی سرورهای تلگرام، این امکان را ایجاد می‌کند تا بتوانید به راحتی چت‌های خود با دیگران را به فرمت PDF تبدیل کنید و یا آن‌ها را بر روی کاغذ چاپ کنید. از آن‌جایی که نسخه‌ی تحت وب تلگرام درون مرورگر اینترنتی شما اجرا می‌شود، می‌توانید از این طریق به آسانی مکالمات را پرینت کرده و یا آن‌ها را PDF کنید. 

seyed بازدید : 39 چهارشنبه 11 فروردین 1395 نظرات (1)

 

با توجه به نزدیک شدن به پایان سال، برترین بازی های انواع سیستم عامل ها ارائه شده است، که در این گزارش قصد معرفی بازی های منتخب سال 2013 را برای سیستم عامل اندروید داریم.


 

seyed بازدید : 37 چهارشنبه 11 فروردین 1395 نظرات (0)

 

با اینکه مایکروسافت مدت زیادی است که پرچم دار جدیدی معرفی نکرده اما همچنان محصولات ویندوزفون مناسبی در بازار وجود دارد که علاقمندان با خريدن اين گوشي ها، نسخه هاي بروز شده اين سيستم عامل را دريافت مي كنند.

طي اعلاميه رسمي
 مایکروسافت، به‌روز رسانی ویندوز 10 برای گوشی‌هایی که در حال حاضر ویندوزفون 8 و 8.1 را اجرا می‌کنند تا دسامبر سال جاری ارائه خواهد شد اما حال خبرهایی به گوشی می‌رسد که این اتفاق آنطور که باید نخواهد افتاد.

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

تعداد صفحات : 36

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 356
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 349
  • بازدید سال : 2,070
  • بازدید کلی : 40,541